Re: Command & Conquer

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Command & Conquer

★★★ Newbie

Ik heb Command & Conquer the ultimate collection aangeschaft, alleen wil nadat ik het spel heb gedownload via origin het spel niet werken.
Mijn laptop draait op windows 10, en iedere keer loopt het spel na enkele secondes vast.

Bericht 1 van 4 (882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Command & Conquer

Dag, @Maikelmo10

 

Er is een engelstalige handleiding op het forum die uitlegt hoe je de ultimate edition op Windows 8.1 kan draaien. Aangezien Windows 8.1 zeer sterk gelijkt op Windows 10 raad ik je aan om deze eens door te nemen en stap voor stap uit te voeren.

 

Hou ons a.u.b. op de hoogte van het resultaat.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.020 Weergaven)

Alle reacties

Re: Command & Conquer

Dag, @Maikelmo10

 

Er is een engelstalige handleiding op het forum die uitlegt hoe je de ultimate edition op Windows 8.1 kan draaien. Aangezien Windows 8.1 zeer sterk gelijkt op Windows 10 raad ik je aan om deze eens door te nemen en stap voor stap uit te voeren.

 

Hou ons a.u.b. op de hoogte van het resultaat.

Bericht 2 van 4 (1.021 Weergaven)

Re: Command & Conquer

EA SPORTS FC Team

Het artikel dat Dark voorstelde is geweldig en heeft enorm veel informatie. Als je hulp nodig hebt of als je wilt dat wij wat voor je vertalen hoef je het alleen maar laten weten Standard smile

Jason.png
Bericht 3 van 4 (868 Weergaven)

Re: Command & Conquer

★★★ Newbie
@Maikelmo10 zelf heb ik dit alleen bij tiberian sun en firestorm, verder geeft generals wat missende files aan voor het opstarten, maar tot nu toe level 7 geen problemen
Bericht 4 van 4 (659 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen