Coins verdwenen

door tomjans12345678
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Coins verdwenen

★★ Newbie
Hallo ik had een account met 77k toen verkocht ik wat spelers , en er kwam geen geld bij
Vervolgens opende ik wat packs en nu heb ik nog maar 4k waar is de rest van mijn geld ???
Bericht 1 van 3 (212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Coins verdwenen

EA SPORTS FC Team
Dir komt waarschijnlijk doordat er een kleine vertraging was opgetreden in de communicatie met de server, dit lost zich normaal gesproken binnen 48 uur op.

Als je ziet dat je packs koopt en opent maar het geld gaat er niet vanaf, kan je er vanuit gaan dat de coins later van jouw account af worden gehaald.
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (220 Weergaven)

Alle reacties

Re: Coins verdwenen

★★ Newbie
Ohja en toen ik die packs opense gingen er geen coins af en ineens was dus 75k verdwenen
Bericht 2 van 3 (209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins verdwenen

EA SPORTS FC Team
Dir komt waarschijnlijk doordat er een kleine vertraging was opgetreden in de communicatie met de server, dit lost zich normaal gesproken binnen 48 uur op.

Als je ziet dat je packs koopt en opent maar het geld gaat er niet vanaf, kan je er vanuit gaan dat de coins later van jouw account af worden gehaald.
Jason.png
Bericht 3 van 3 (221 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help