Re: Choosing at the beginning

door glockinstructor
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Choosing at the beginning

★★★ Newbie

Ik heb het spel nog maar net.

Bij het opstarten moet je een keuze maken tussen twee kanten (de "goede" en de "slechte")...

In een onbewaakt moment heeft mijn zoontje vanochtend te snel geklikt op de "verkeerde" kant....

 

Nu weet ik niet of dit veel invloed heeft op het spel, maar ik kan ook nergens in de instellingen de keuze ongedaan maken.

 

Is dit wel mogelijk, zo ja, hoe ???

En indien niet mogelijk, kan iemand aangeven wat voor invloed dit heeft op het spel ??

 

 

Bericht 1 van 3 (537 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Choosing at the beginning

★★★★★ Apprentice

Hoi @glockinstructor

 

Wat leuk dat je Star Wars Battlefront II hebt aangeschaft! Het is een super leuk spel!

Helaas kan de keuze, de First Order of de Resistance, niet meer worden aangepast. 

 

Deze keuze heeft alleen maar betrekking op beloningen, die je door de The Last Jedi challenges te voltooiden, vrij kan spelen tijdens dit The Last Jedi seizoen. 

 

De twee extra heroes die je krijgt, Finn en Phasma, zijn allebei gewoon gratis* te spelen in de game. (*: je hoeft ze niet apart te unlocken, dit heeft geen betrekking op de in-game battle point systeem).

 

Groet, 

CommanderWacky

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (674 Weergaven)

Alle reacties

Re: Choosing at the beginning

★★★★★ Apprentice

Hoi @glockinstructor

 

Wat leuk dat je Star Wars Battlefront II hebt aangeschaft! Het is een super leuk spel!

Helaas kan de keuze, de First Order of de Resistance, niet meer worden aangepast. 

 

Deze keuze heeft alleen maar betrekking op beloningen, die je door de The Last Jedi challenges te voltooiden, vrij kan spelen tijdens dit The Last Jedi seizoen. 

 

De twee extra heroes die je krijgt, Finn en Phasma, zijn allebei gewoon gratis* te spelen in de game. (*: je hoeft ze niet apart te unlocken, dit heeft geen betrekking op de in-game battle point systeem).

 

Groet, 

CommanderWacky

 

Bericht 2 van 3 (675 Weergaven)

Re: Choosing at the beginning

★★★ Newbie

Hi Commander Wacky,

 

Dank voor je bericht, ik was even bang dat de keuze meer invloed had op het spel omdat in een eerste missie je als een "special force" van de imperialisten een missie krijgt vlak voor en vlak nadat de deathstar vernietigd wordt...

 

Ik ga er dus vanuit dat iedereen dat krijgt in de campaign mode...

 

Ludo

Bericht 3 van 3 (512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help