Re: Cheats werken niet

door Sabine16
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Cheats werken niet

★ Apprentice

Hoi,

 

Ik gebruik tijdens het sims spelen graag cheats. Maar de meeste werken niet nu.

Ik type steeds eerst testingcheats true in, maar sims.remove_all_buffs en trait_University_BiologyDegreeBAHonors bijvoorbeeld werken steeds niet.

Vind ik echt super vervelend!

Wie kan me helpen?

Bericht 1 van 10 (2.166 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Cheats werken niet

Champion

@Sabine16 Als je 'testingcheats true' in toetst kan je dan met shift klik op de brievenbus allerlei extra opties oproepen?
Als dat namelijk niet lukt dan staan de cheats waarschijnlijk niet aan. Maar de eerste cheat die je graag zou willen gebruiken is al bijna een jaar uitgeschakeld. Vooral omdat het teveel buffs van je Sims verwijdert en tot vreemde situaties kon leiden. Dus Sims.remove_all_buffs bestaat niet meer. Als je de cheat opnieuw zou willen inschakelen,  google dan naar twisted mexi's allcheatfix 

 

De tweede cheat die je wilt gebruiken zal niet werken want om je Sim uit te rusten met een bepaalde eigenschap, karaktertrek of vaardigheid van je de woorden Equip_trait moeten gebruiken.

In jouw situatie wordt dat dus 

Spoiler
Traits.Equip_Trait trait_University_ArtHistoryDegreeBAHonors

Ik heb deze achter een spoilertag gezet omdat niet iedereen cheats wil gebruiken.

Hopelijk gaat het nu wel lukken.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (2.163 Weergaven)

Alle reacties

Re: Cheats werken niet

Champion

@Sabine16 Als je 'testingcheats true' in toetst kan je dan met shift klik op de brievenbus allerlei extra opties oproepen?
Als dat namelijk niet lukt dan staan de cheats waarschijnlijk niet aan. Maar de eerste cheat die je graag zou willen gebruiken is al bijna een jaar uitgeschakeld. Vooral omdat het teveel buffs van je Sims verwijdert en tot vreemde situaties kon leiden. Dus Sims.remove_all_buffs bestaat niet meer. Als je de cheat opnieuw zou willen inschakelen,  google dan naar twisted mexi's allcheatfix 

 

De tweede cheat die je wilt gebruiken zal niet werken want om je Sim uit te rusten met een bepaalde eigenschap, karaktertrek of vaardigheid van je de woorden Equip_trait moeten gebruiken.

In jouw situatie wordt dat dus 

Spoiler
Traits.Equip_Trait trait_University_ArtHistoryDegreeBAHonors

Ik heb deze achter een spoilertag gezet omdat niet iedereen cheats wil gebruiken.

Hopelijk gaat het nu wel lukken.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (2.164 Weergaven)

Re: Cheats werken niet

★ Apprentice

Aah ik begrijp het! Super bedankt voor de snelle reactie! 

Bericht 3 van 10 (2.158 Weergaven)

Re: Cheats werken niet

Champion
@Sabine16 Graag gedaan! 😁

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 10 (2.153 Weergaven)

Re: Cheats werken niet

★ Apprentice

Nog 1 vraagje: Hoe kan het dat FreeRealEstate on het soms niet doet, terwijl testingcheats true dan wel aan staat. Of bestaat die cheat ook niet meer?

Bericht 5 van 10 (2.149 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheats werken niet

★ Apprentice

Ik heb zojuist de code in het de cheatbalk gekopieerd, maar er gebeurt nog steeds niks.

Ik ben niet echt goed met deze dingen, ik heb geen idee waarom het het nu nog steeds niet doet.

Sorry voor de vele vragen Standard smile

Bericht 6 van 10 (2.148 Weergaven)

Re: Cheats werken niet

Champion

@Sabine16  Als je het goed vind pak ik alle vragen hier even samen.
(Je kan als je meer wilt vragen op de drie puntjes rechts klikken en dan je oorspronkelijke vraag bewerken)
Achter 'FreeRealestate' zal je wel het woord 'on' moeten zetten om het te laten werken dat geldt ook voor het afzetten met het woord 'off'

Ik kom er net ook achter dat ik de Art History  degree als voorbeeld heb gebruikt dat moet dus wel de Biology degree zijn. Waarschijnlijk heeft jouw sim nu een andere graad te pakken (sorry voor de verkeerde graad)

Waarschijnlijk doe je er toch verstandig aan om het uit te schijven/typen. Soms kan een spatie aan het eind er al voor zorgen dat het niet meer werkt.

Voor de complexere cheats kan je altijd kiezen voor een mod met de naam MCCC. Hierin zijn onnoemelijk veel cheatcodes vereenvoudigd door een klik optie menu. Ik zou zeggen: 'zoek dat eens op' 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 10 (2.141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheats werken niet

★ Apprentice

Bedankt voor de tips!

Ik had al gezien dat de degree niet klopte en veranderd. En gecheckt op spaties en typefouten. Helaas haha. Maar toch bedankt! 😁

Bericht 8 van 10 (2.139 Weergaven)

Re: Cheats werken niet

[ Bewerkt ]
Champion

@Sabine16Heb je ook de andere cheats voor de universiteit gebruikt?
Deze trait cheat werkt volgens ingewijden namelijk alleen als je ook de inschrijf cheat voor de universiteit hebt gebruikt of een cheat mod van twisted mexi. Bovendien zal je ook nog een paar andere kwalificatie cheats moeten gebruiken. 
Als je de Engelse taal een beetje machtig bent kijk dan eens bij Carl Sims.

Succes.

 

Edit: 09112020-22:10

Ik heb een vergelijkbare tekst gebruikt voor een natuurkunde graad en nu in mijn Sim ineens cum laude afgestudeerd. Kijk bij de eigenschappen van je Sim. als het goed is vind je daar ook de universitaire graad.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 10 (2.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheats werken niet

★ Apprentice

Aha, ik begrijp het. Wat een gedoe allemaal haha. Ik ga er eens naar kijken 😊

En nogmaals bedankt voor alle moeite!!

Bericht 10 van 10 (2.125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help