Cheatcodes werken niet

door GeertjeHeijkers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Cheatcodes werken niet

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik heb sims4 gedowload en geïnstalleerd via origin op de pc.

Ik wil de cheatcodes gebruiken, maar dat lukt me niet.

Als ik een code invoer komt er steeds "unable to execute command", ook als ik "testingcheats true" probeer.

Ik heb het spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik heb het al "gerepareerd" bij origin en ook heb ik de mods uitgeschakeld, maar hij blijft steeds dezelfde foutmelding geven.

 

Wat kan ik hier verder nog aan doen?

 

Gr. Geertje

Bericht 1 van 7 (2.193 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheatcodes werken niet

★★★★★ Novice

hallo,

 

heb je geprobeerd om bb. bbpunt dus bb. en dan het geen wat je wil typen??

 

groetjes

Bericht 2 van 7 (2.183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheatcodes werken niet

★★★ Newbie

Hoi, 

Bedankt voor je antwoord.

 

Nee, dat had ik nog niet geprobeerd.

Nu wel, maar het geeft dezelfde problemen.

Bericht 3 van 7 (2.175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheatcodes werken niet

Champion
@GeertjeHeijkers om cheatcodes te laten werken moet je eerst ctrl, shift en c gelijktijdig intoetsen. Er verschijnt dan linksboven een witte balk waarin je de cheats kunt typen. Begin dan met 'testingcheats enabled' zonder de aanhalingstekens.
Veel plezier.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (2.164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheatcodes werken niet

★★★ Newbie

Ook dit geeft dezelfde foutmelding

 

Bericht 5 van 7 (2.129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheatcodes werken niet

Champion
@GeertjeHeijkers Zou je eens een screenshot willen maken en toevoegen?
En misschien ook een DxDiag? want ik denk dat er dan meer aan de hand is. Hier lees je hoe je een DxDiag kan maken: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (2.116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheatcodes werken niet

★★★★★ Expert
Hallo @GeertjeHeijkers,

Zorg ervoor dat alle aangepaste inhoud is verwijderd. Je de basisstappen hebt gedaan en De Sims 4 ook is bijgewerkt.

Het kan voorkomen dat sommige alleen werken met bepaalde versies van De Sims 4. Of bij het gebruik van een uitbreiding en/of aanvulling.
Ook kan deze naderhand zijn verwijderd.
Diegene wat vermeld op andere websites worden kunnen niet meer werken of onjuist zijn.


Verzet de schuifbalk bij de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" helemaal naar beneden toe. Bevestig deze actie.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...
Dan zowel de Origin cliënt als De Sims 4 starten als Administrator.


Verder dien je de juiste toetsencombinatie in te voeren om het invoervak te laten verschijnen.
Mocht dit niet werken, dan heb je mogelijk software draaien die deze ingedrukte toetsten overneemt.
Je dient overige (achtergrond)programma's die nog openstaan, beter helemaal afsluiten voordat je De Sims 4 gaat spelen. Waarschijnlijk heb je deze ook niet eens nodig.
Met name beveiligingssoftware en programma's die gebruikmaken van lagen, kunnen een boosdoener zijn.

Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Toetsenbord indeling aanpassen naar Nederlandse taal en met standaard Engels (Verenigde Staten) indeling. Meestal vind je dit bij de instellingen van het toetsenbord, taal en land / regio.

Ook kan je een USB toetsenbord aansluiten en test of het zo wel werkt.


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (2.059 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help