Re: Cheat Sims 4 doet niets

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Cheat Sims 4 doet niets

★ Novice

Hoi!

 

met veel plezier heb ik de Sims weer gedownload! 
Nu ben ik een huis aan het bouwen voor mijn Sim en wil de geld cheat gebruiken. Echter als ik deze in mijn cheat balk intyp en op enter klik gebeurd er niets 🤷🏼‍♀️ 
heb al geprobeerd de cheats eerst “aan te zetten”

 

wie kan me helpen?!

 

groetjes

Bericht 1 van 8 (752 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Cheat Sims 4 doet niets

Champion
@marloesoos893 Het blijft raar dat de andere codes wel wat doen alleen de geld cheat niet. Heb je al eens 'rosebud' geprobeerd? zonder aanhalingstekens natuurlijk. Als die het wel doet, raad ik je aan om het nog eens te proberen en als je zou willen kan je dan een screenshot maken met de code in het open raampje? Alvast bedankt en
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 7 van 8 (664 Weergaven)

Alle reacties

Re: Cheat Sims 4 doet niets

★★★★★ Expert
Verschijnt het invoervak niet in De Sims 4, @marloesoos893? Gebruik je je wel de juiste toetsencombinatie?
Begin met het verwijderen van alle aangepaste inhoud, de basistappen doen en controleer of De Sims 4 is bijgewerkt.
Mogelijk heb je nog bepaalde software draaien, die voorkomt dat je deze toetsen kan gebruiken, die de goede werking van De Sims 4 hindert.
Betreffende wel juist overnemen.


Groetjes.
Bericht 2 van 8 (741 Weergaven)
0 Kudos

Re: Cheat Sims 4 doet niets

★ Novice

Het invoervak verschijnt wel, maar wanneer ik de code intyp en op enter klik gebeurd er niets...

bijvoorbeeld met motherlode, wanneer ik op enter klik komt er geen geld bij. 

Groetjes

Bericht 3 van 8 (738 Weergaven)
0 Kudos

Re: Cheat Sims 4 doet niets

★★★★★ Expert
Hallo @marloesoos893,

Zorg ervoor dat je alle aangepaste inhoud verwijderd hebt.
De basistappen doen.
Nagaan dat De Sims 4 wel is bijgewerkt.

Je dient overige en onnodige software volledig afgesloten hebben, mogelijk verhinderen die dat De Sims 4 wel juist kan werken.
Door een Schone Start van Windows uitvoeren, kan hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows


Groetjes.
Bericht 4 van 8 (720 Weergaven)
0 Kudos

Re: Cheat Sims 4 doet niets

Champion
Dit is wel heel bijzonder, @marloesoos893. Heb je wel cheat functies als je shift klikt op je brievenbus? Kan je wel andere cheatcodes invullen en gebeurt er dan wel wat? Probeer het eens met de bouw cheats. Het kan ook te maken hebben met je toetsenbord instellingen of een toevallig verkeerd getoetste letter. Als het mogelijk is, wil je dan een paar screenshots meesturen?
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 8 (684 Weergaven)
0 Kudos

Re: Cheat Sims 4 doet niets

★ Novice

Hi!

het is een keer gelukt om geld toe te voegen, andere cheats doen het wel maar de geld cheat niet meer 🤷🏼‍♀️

geen idee wat nu te doen. 

groetjes

Bericht 6 van 8 (674 Weergaven)
0 Kudos

Re: Cheat Sims 4 doet niets

Champion
@marloesoos893 Het blijft raar dat de andere codes wel wat doen alleen de geld cheat niet. Heb je al eens 'rosebud' geprobeerd? zonder aanhalingstekens natuurlijk. Als die het wel doet, raad ik je aan om het nog eens te proberen en als je zou willen kan je dan een screenshot maken met de code in het open raampje? Alvast bedankt en
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (665 Weergaven)

Re: Cheat Sims 4 doet niets

★★★★★ Expert
Had je de basistappen gedaan, @marloesoos893? Geprobeerd met een andere Sim of huishouden?

Misschien heb je software draaien, die verhinderd dat De Sims 4 juist kan werken. Je dient deze helemaal afgesloten hebben.

Instellingen voor het toetsenbord controleren en waar nodig is, dan aanpassen. Indeling voor toetsenbord aanpassen, met Nederlands als taal en Engels - Verenigde Staten als indeling.

Typ je wel de cheatcodes goed? Cheatcodes kunnen hoofdletter gevoelig zijn. Cheatcodes gevonden op andere website kunnen onjuist zijn en/of niet meer werken.

Met een ander, bekabeld (USB) toetsenbord proberen. Werkt het hiermee wel, dan is iets mis met het ene toetsenbord.

Tevens kan je ook eens testen op een andere computer.


Groetjes.
Bericht 8 van 8 (644 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help