Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

door Nikolay1888Sabo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

★★★★ Novice

Dit klote probleem heeft iedereen. Dan kan je toch in je data kijken wat er mis gaat het is echt klote en gewoon niet meer leuk iedere keer is er weeer gezeik

Bericht 11 van 16 (328 Weergaven)

Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

★★★ Newbie

Ondertussen is er nog steeds geen oplossing gevonden? vind het nu wel erg lang duren.

Bericht 12 van 16 (289 Weergaven)

Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

★★★★★ Newbie

Is er ondertussen al een oplossing????!!!!!

Bericht 13 van 16 (262 Weergaven)

Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

★★★ Newbie
@EA_Jason ,Ik heb exact het zelfde probleem, vanaf je dat ik 2x een skillmove-sterk unlock, verdwijnen al mijn skillmove-sterren.
Het is oprecht niet meer leuk te spelen zo.
En vanaf gister heb ik nu ook bij elke wedstrijd en training: een gebugde speler staan.. midden in het veld!
Kunnen jullie hier überhaupt iets aan veranderen?, of is zo slecht gemaakt, dat het gewoon niet meer waard is dit spel te spelen?
Bericht 14 van 16 (252 Weergaven)

Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

★★★ Novice

Hi @EA_Jason

 

Dit probleem is nog steeds niet opgelost, heb gister avond carriere gespeeld en opeens verdwenen de skillmoves.

Hierdoor kan je amper meer spelen met je speler, wordt dit probleem nog opgelost of laten jullie hier ons al een maand mee zitten?

 

Lees op meerdere antwoorden van een maand geleden dat zei het probleem hebben waar ik gisteravond tegen aan liep, kan je mij/ons hier over updaten?

 

Bedankt en hopelijk wordt het snel opgelost!

Bericht 15 van 16 (229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrièreprof-speler Skillmoves Bug

EA SPORTS FC Team
@LeonStenvers Het is inderdaad al een tijdje gaande en we snappen dat jullie direct een oplossing willen zien (vooral vanwege het lange wachten en geen extra informatie is het begrijpelijk dat jullie op zijn minst gezegd niet erg blij zijn).

Maar goed, we zijn er nog mee bezig en het wordt opgelost in een toekomstige update, alleen durf ik niet te vertellen welke update dat is.
Jason.png
Bericht 16 van 16 (222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help