Can't play any EA Play games i downloaded through Xbox Game Pass PC.

door DjBasA
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Can't play any EA Play games i downloaded through Xbox Game Pass PC.

★ Apprentice

Dat hielp helaas niet, krijg nog steeds dezelfde error (op beide de Windows 11 desktop en Windows 10 laptop)

 

Wel gemerkt dat Burnout Paradise Remastered wel wil starten op beide, die had ik zelf op release gekocht toen met de 5 euro upgrade omdat ik The Ultimate Box al had, maar daar houd het op, alle games (behalve degene die ik zelf heb gekocht via Origin) van EA Play via Game Pass willen niet starten, wel downloaden maar niet starten.

Bericht 11 van 15 (2.092 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play any EA Play games i downloaded through Xbox Game Pass PC.

Community Manager
@DjBasA hmm, dat is inderdaad vervelend om te horen dat je nog steeds problemen hebt met EA Play en EA Desktop (de EA app tegenwoordig).

Zou je misschien kunnen proberen om de EA app te verwijderen, je pc opnieuw op te starten en het weer opnieuw te installeren via de Xbox app op je PC?
Als dat niet werkt, zou je ook eventueel kunnen proberen om je Xbox app opnieuw te installeren, de kans is groot dat beide een verse installatie moeten hebben om het weer werkend te krijgen.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 15 (2.077 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play any EA Play games i downloaded through Xbox Game Pass PC.

★ Apprentice

Dat waren een paar van de eerste dingen die ik probeerde, zowel de Xbox app en de EA app volledig opnieuw geïnstalleerd met een reboot daartussen.

 

Ik denk dat omdat dit ook gebeurd op mijn laptop (die ik eigenlijk nooit gebruik voor gaming) dat het niet zo zeer licht aan de apps

Bericht 13 van 15 (2.074 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play any EA Play games i downloaded through Xbox Game Pass PC.

Community Manager
@DjBasA niet leuk inderdaad om te horen dat je nog steeds de error krijgt.

Zou je misschien kunnen proberen om je computer/laptop te verbinden via een draadloze hotspot met je mobiel en dan een 3g/4g mobiele connectie, zodat je daar via je pc/laptop gebruik van kunt maken?
Als die is opgezet, zou je dan jezelf kunnen aanmelding in de EA app en het spel proberen te lanceren om te kijken of dat het misschien aan het internet of een bepaalde instelling ligt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 15 (2.066 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play any EA Play games i downloaded through Xbox Game Pass PC.

Community Manager
Hey @DjBasA,

Heb je nog steeds last van het probleem?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 15 van 15 (1.728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help