Re: Cadeaukaart

door OutlawLuna
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Cadeaukaart

★★★★ Novice

Beste,

 

Net contact gehad met Carrefour, zij hebben dit probleem nog nooit voorgehad. 

 

Ik stel dan de vraag voor refund en zij geven aan dat de retailer dit nooit doet, dit is altijd Origin die dat zal moeten regelen terwijl zij me vertellen dat het de retailer is?

 

Mvg

Bericht 21 van 39 (615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

★★★★ Novice

Bericht van helpdesk:

 

  • Indien ik de code ook opzoek zie ik inderdaad dat de waarde staat op $30 en niet 30 Euro.
    14:11
  • Wat ik kan en zal doen voor je, is je account gegevens noteren en dit doorgeven aan ons team voor een verder onderzoek, daar we hier meerdere contacten over hebben gehad in de afgelopen 24 uur, en op dit moment kan ik alleen mijn excuses aanbieden voor het ongemak.
     
  • Ik kan niet aangeven hoelang het zal duren voordat dit daadwerkelijk is onderzocht en opgelost.
Bericht 22 van 39 (606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

★★★★ Novice

Update:

 

Klopt, in eerste instantie is het dat we klanten dienen terug te sturen naar de winkel, maar aangezien het hoge volume contacten die we krijgen, dient dit geescaleerd te worden, waarmee ik ondertussen bezig ben.

Bericht 23 van 39 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

★★★★★ Novice

Hier ook voor een 3e keer op de chat geraakt. Ze sturen ons inderdaad terug naar de winkel. De persoon waarmee ik contact had (Lotte) zou het doorgeven aan haar manager, gezien het aantal problemen die er mee zijn.

Bericht 24 van 39 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey allemaal!

Het klopt, we hebben het hier intern over gehad. En inderdaad, er lijkt in veel gevallen iets mis te zijn gegaan bij de winkel waar men de kaarten vandaan heeft (in deze gevallen lijken dat Carrefour en Fun te zijn die ik voorbij heb zien komen). Helaas is het inderdaad ook zo dat wij hier niks aan kunnen doen en dat men inderdaad terug moet gaan naar de winkel waar men de kaarten heeft gekocht. Ik snap zeer goed dat dat erg moeilijk gaat worden als het een cadeau is geweest, maar helaas is dit de enige optie.

 

Ookal lijkt het om normale EU/Nederlandstalige kaarten te gaan wat ik van een aantal spelers heb gehoord, het gaat erom wat er digitaal op staat, wat in deze gevallen USD $ blijkt te zijn, in plaats van EURO €.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 25 van 39 (2.346 Weergaven)

Re: Cadeaukaart

★★★★ Novice
@EA_Leeuw ik heb contact gehad met carrefour en deze geven aan dat de fout bij Origin ligt en dat ze daarop geen refund kunnen geven...
Bericht 26 van 39 (579 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

★★★★★ Novice

Degene waar ik het cadeau van heb gehad heeft gelukkig de kassabon terug gevonden. Ik ga waarschijnlijk na de jaarswisseling eens naar de winkel gaan en eens horen. Maar wat gaan jullie er aan doen als de winkel geen medewerking wil verlenen?
Sommige zijn tot €75 kwijt. Ik denk dat we allemaal weten dat dit super veel geld is. Het feit dat de valuta in de kaart of met de code niet juist is, wil toch zeggen dat het probleem bij Origin ligt en niet bij de winkel?
Soit, we zullen allemaal wel nog eens proberen. Maar ik blijf de helpdesk contacteren als de winkel geen medewerking wilt verlenen.

Bericht 27 van 39 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @OutlawLuna, @PlatInPredLobby.

Het lijkt er helaas inderdaad op dat wij hier niks aan kunnen doen. De winkel (waar je de kaart koopt) moet namelijk geld op de kaart zetten en hem activeren, dit doen wij zelf niet. Het lijkt er sterk op dat hier iets mis is gegaan. Het lijkt er ook op dat alleen de Carrefour (en misschien een enkele Fun.be) problemen hiermee hebben, er zijn tot op heden geen meldingen binnen gekomen over andere winkels.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 28 van 39 (563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

★★★★ Novice

Aangezien EA helpdesk ons niet wil helpen en Carrefour aangeeft om de refund bij EA aan te vragen heb ik een klacht ingediend via Test Aankoop.

 

Misschien kunnen zij hier zwaarder doorwegen dan wij, garnalen van de maatschappij.

 

Snap echt niet dat er niemand de verantwoordelijkheid wil nemen om dit probleem op te lossen, ik geloof niet dat er niemand binnen het EA team deze kaarten kan omzetten op onze accounts.

Bericht 29 van 39 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart

@OutlawLuna@PlatInPredLobby@DIDemiDi

 

Het lijkt er op dat iemand op het Franse deel van het forum succes heeft geboekt en dat Carrefour nu op de hoogte is dat er iets niet goed is gegaan:
https://answers.ea.com/t5/Problemes-techniques/Carte-cadeau-Sims4-invalide/m-p/11148812#M68647

 

Dus ik zou adviseren het nog eens te proberen als ze weer geopend zijn.

 

 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 30 van 39 (538 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen