Re: CC en mods werken niet meer na udpate 7 december 2020

door daniekj53
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

CC en mods werken niet meer na udpate 7 december 2020

★ Novice

Hallo,

 

Ik heb een probleem met de sims 4. Sinds de update van 7 december kan ik geen CC of mods meer gebruiken. Zonder CC en mods kan ik de optie om mods in te schakelen zonder problemen aan houden maar zo gauw ik er een cc of mod in zet schakelt het spel de optie vanzelf weer uit. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Bericht 1 van 4 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC en mods werken niet meer na udpate 7 december 2020

Champion
@daniekj53 Als jouw spel het niet meer doet met de modificaties dan zal het zeker aan die aangepaste inhoud liggen. Zoek allereerst op de websites van de makers naar updates van de door jou gebruikte modificaties.

Verwijder in elk geval ook het bestand: 'localthumbcache.package' uit de map De Sims 4.

Test alle modificaties en kijk of de fout nog steeds voorkomt.

Veel succes

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC en mods werken niet meer na udpate 7 december 2020

★ Novice
@Trismagistos Gelden die updates ook voor cc of niet?
Bericht 3 van 4 (270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC en mods werken niet meer na udpate 7 december 2020

★ Novice
@Trismagistos Ik heb het nu anders opgelost. Ik heb het spel verwijderd en er opnieuw opgezet. Nu doet alles het weer gewoon.
Bericht 4 van 4 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help