Bundel samenstellen

door visenator1974
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bundel samenstellen

★★★ Newbie

Beste meneer/mevrouw,

 

De Sims 4 Eco lifestyle is zojuist uitgekomen. Nu stel ik meestal mijn bundels zelf samen en ik was van plan om dat nu weer te doen. Nu las ik dat hier al eerder wat problemen mee waren. Origin geeft de melding dat ik al teveel pakketten bezit waardoor ik geen bundel kan samenstellen. Dit klopt niet omdat dit echt mogelijk moet zijn. Graag koop ik het via een bundel aangezien dit meer oplevert. Ik hoop dat jullie snel met een oplossing komen want ik zou het erg graag willen spelen. 

 

Groeten,

Een grote sims fan

Bericht 1 van 6 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bundel samenstellen

★★★★★ Expert
Het is voor mij mogelijk om de uitbreiding "De Sims 4 Ecologisch Leven" te selecteren bij het samenstellen van een bundel.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/build-a-bundle/sims4
Was het wachten waard, @audreeeyxx, @nomiedonck, @visenator1974?


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (334 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bundel samenstellen

★★★★★ Expert
Omdat deze uitbreiding erg nieuw is, zal deze er nog niet tussen staan bij bundel samenstellen, @visenator1974. Je zal toch moeten wachten, zover dit later waarschijnlijk gaat komen.


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bundel samenstellen

★★★ Newbie

Beste

 

Hoelang zal dit ongeveer duren om een bundel te kunnen maken? 

 

Grtjs

Bericht 3 van 6 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bundel samenstellen

★★★ Newbie

ik wil hem dus ook zelf samenstellen en zie ecologisch leven ook niet staan. terwijl ik studenten leven de zelfde dag of de dag na dat hij uitgekomen is heb gekocht met een samen gestelde bundel dus ik denk niet dat is omdat die nieuw is.

ik hoop dat die er snel bij komt staan, kan niet wachten om te spelen

Bericht 4 van 6 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bundel samenstellen

[ Bewerkt ]
Champion

@nomiedonck  en @audreeeyxx Ik vrees dat jullie nog even geduld moeten hebben. Meestal duurt het wel een maand of wat voordat de nieuwste onderdelen worden toegevoegd aan de optie 'zelf je bundel samenstellen'
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bundel samenstellen

★★★★★ Expert
Het is voor mij mogelijk om de uitbreiding "De Sims 4 Ecologisch Leven" te selecteren bij het samenstellen van een bundel.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/build-a-bundle/sims4
Was het wachten waard, @audreeeyxx, @nomiedonck, @visenator1974?


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (335 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help