Bug in onderdeel: orde van betovering

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bug in onderdeel: orde van betovering

Champion

Op de offersteen van de Orde van betovering heeft een van de leden van de orde tijdens een sprietvieringsritueel een offer willen brengen maar dat is niet voltooid. Nu kan ik mijn sim geen offer meer laten brengen. Is hier sprake van een bug? Het offer verdwijnt niet als ik de debug cheat toepas. Wie heeft hier een oplossing voor?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 4 (495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bug in onderdeel: orde van betovering

Champion
@RealSimmor0 Ik heb het probleem zelf binnen het spel kunnen oplossen en ook zonder 'echte cheats'. Toch bedankt voor de moeite!
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (415 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bug in onderdeel: orde van betovering

★★★★★ Expert
Als je problemen ervaart met het spelen van De Sims 4, kan de basisstappen doen, om te zien of het daarmee al kan worden opgelost, @Trismagistos.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (488 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug in onderdeel: orde van betovering

Champion
@RealSimmor0 Ik heb het probleem zelf binnen het spel kunnen oplossen en ook zonder 'echte cheats'. Toch bedankt voor de moeite!
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (416 Weergaven)

Re: Bug in onderdeel: orde van betovering

★★★★★ Expert
Toch graag gedaan, @Trismagistos.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (360 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help