Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bouwmodus werkt niet meer na update.

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Als ik in de bouwmodus ga loop hij vast in krijg de meubels niet te zien en het balkje boven met alle bouwgereedschap krijg ik niet. Als ik terug ga krijg ik niks meer alleen de balkje rechts boven. Ik heb dit sinds de update. Is het misschien een bug? of ..? Ik heb al de spel proberen repareren dat werkte niet.

Bericht 1 van 8 (1.011 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

Het lijkt er op dat dit probleem veroorzaakt word door een UI Cheats mod, deze lijkt niet compatibel met de laatste update van het spel.
Kan het kloppen dat je deze mod geïnstalleerd hebt @MmEeRrEeLl


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 6 van 8 (928 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud, @MmEeRrEeLl? Dit wordt ook wel "modificaties" genoemd. Deze zorgen meestal dat je spel vreemd gaat doen.

Dan kan je toch even de basisstappen doen, om te zien of daarmee het probleem al kan worden opgelost:

Voordat je begint, dien je de Origin cliënt en alle Origin spellen hebben afgesloten:
Map van "De Sims 4" in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
Ook dient de Origin cliënt worden verstoord door andere software die je hebt draaien, zoals je beveiligingssoftware.
Hierna start je de Origin cliënt en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Vervolgens De Sims 4 repareren via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 en de optie "Repareren" kiezen.
Dan zul je moeten wachten op het voltooien van het reparatieproces.
Test of je probleem nog steeds bestaat.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (995 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

★★ Novice

Het is niet gewerkt na da ik al de folder had verwijderd kwam tegen een probleem aan waar ik eerder tegen aan liep dat het niet wou update dus ik verwijdere origin en downloadende het weer. Is het misschien een bug van sims zelf misschien? Er zit een foto bij wa ik zie

Bericht 3 van 8 (984 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

Champion
@MmEeRrEeLl Zou je wat meer specificaties van je pc op willen sturen? Windowsversie, type processor en snelheid, ram-geheugen, grafische kaart etc. aan de hand van de foto vermoed ik dat je pc niet aan de systeemvereisten voor de sims 4 voldoet of tegen de grenzen aanzit.
De systeemvereisten vind je hier: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/
Controleer het even ajb. Als je pc tegen de systeem grenzen aanzit, draait het spel juist in de bouwmodus uiterst langzaam vanwege de grote hoeveelheid items.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (961 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

★★★★★ Expert
Als jouw probleem een bug zou zijn, dan moeten er meer spelers last van hebben, @MmEeRrEeLl. Er zijn verder geen onderwerpen geplaatst hierover.

Vaak zal aangepaste inhoud dit soort problemen veroorzaken.
Nadat je de basisstappen hebt gedaan, zou het probleem eigenlijk moeten opgelost zijn.
Je dient het spel schoon te starten.

Mogelijk heb je software openstaan die de goede werking van De Sims 4 verhinderd. Je dient deze helemaal hebben afgesloten.
Zo nodig Windows eens schoon opstarten, dat kan ook helpen.
Ook de Origin cliënt en De Sims starten als Administrator, de "Gebruikersaccountbeheer" (tijdelijk) uitschakelen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...

Controleer of je computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen voor De Sims 4. Uitbreidingen en aanvullingen hebben weer hun eigen systeemeisen.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer eerst nog bijgewerkt worden. Vergeet niet om de installaties hiervan je computer opnieuw te starten.

Vermeld je DxDiag informatie bij je reactie. Zie daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Zijn er nog updates beschikbaar bij de Windows Update, die je eerst nog dient te downloaden en installeren? Vergeet niet om de installaties hiervan je computer opnieuw te starten.
https://support.microsoft.com/nl-be/help/4027667/windows-update-windows-10


Beter kan je een schermafdruk maken, de foto is namelijk wat onduidelijk.
Indien nodig pauzeer het spel en zorg dat je het spel opslaat.
Voor Windows: Druk op "PrintScreen" waar je een schermafdruk van kan maken.
Dan overschakelen met Alt+Tab. Start "MSPaint", druk CTRL+V om te plakken. Bewaar de afbeelding als JPEG afbeelding of PNG afbeelding. Bij het plaatsen van je reactie, blader je naar de opgeslagen locatie en de afbeelding kan je dan toevoegen als afbeelding. Afgeraden om om online (opslag)diensten te gebruiken waar je afbeeldingen kan bewaren.
Verder zou je ook de mogelijkheden kunnen gebruiken van het spel zelf om foto's of afbeeldingen te kunnen bewaren.


Groetjes.
Bericht 5 van 8 (943 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

Het lijkt er op dat dit probleem veroorzaakt word door een UI Cheats mod, deze lijkt niet compatibel met de laatste update van het spel.
Kan het kloppen dat je deze mod geïnstalleerd hebt @MmEeRrEeLl


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 6 van 8 (929 Weergaven)

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

★★ Novice
@Phantomlover1717 Ja volgens mij wel ja
Bericht 7 van 8 (859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwmodus werkt niet meer na update.

★★★★★ Expert
Heb je ondertussen wel al de basisstappen gedaan, @MmEeRrEeLl? Deze maken een einde aan dit soort probleemmakers.

Groetjes.
Bericht 8 van 8 (846 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help