Blijft omhoog scrollen

door TwitchTV_Bryan74
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

Ingame blijft het in de menu's automatisch omhoog scrollen. Ik kan hier niks tegen doen en heb alles al geprobeerd, de game meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en niks werkt. Ik kan hierdoor de game niet meer spelen en wil dus eigenlijk een nieuwe kopie van FIFA want ik heb hier wel voor betaald. Betaald voor een game die je niet meer kan bedienen omdat het automatisch omhoog BLIJFT scrollen. Kan iemand mij hiermee helpen want ik kan hierdoor niet meer spelen en wil dat wel graag.

Bericht 1 van 16 (1.599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

@EA_Jason  

Op onverklaarbare wijze werkt alles ineens weer en heb ik weer veel plezier in de game, zeker na het packen van een tradable Aguero TOTS. Even goed bedankt voor je hulp.

In thread bekijken

Bericht 11 van 16 (1.711 Weergaven)

Alle reacties

Re: Blijft omhoog scrollen

EA SPORTS FC Team

Hey @TwitchTV_Bryan74,

 

Meestal is dit gewoon een cache probleem dat op te lossen is door de console/PC opnieuw op te starten.

 

Als dat her probleem niet oplost is het ook een goed idee om alle USB en Bluetooth apparaten los te koppelen, misschien dat er ergens een controller verbonden is die ergens in een hoekje ligt en de joystick omhoog wordt gedrukt. 

 

Mocht het niet helpen, dan hoor is graag van je waarop je speel, PC/PS4/Xbox.

 

Oh, en weet je zeker dat het niet gewoon aan jouw controller ligt? Dat kan je checken door andere spellen te spelen. 

Jason.png
Bericht 2 van 16 (1.592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

Hoi Jason, 

 

Ik heb zojuist de cache van mijn PC geleegd, opnieuw opgestart, de game wederom opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft zich aanhouden. Ook ligt het niet aan de controllers. Ik heb de controllers ook volledig uitgeschakeld gehad en toen bleef het probleem zich aanhouden. In andere games werken ze wel gewoon naar behoren, dus weet ik geen andere oplossing om het te verhelpen. 

 

Je vroeg ook op welke console ik speel, en dat is zoals wel duidelijk was op de PC. Ik hoop dat je mij verder kan helpen.

 

Bryan de Roo

Bericht 3 van 16 (1.580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

@EA_Jason  

 

Zojuist zelfs nogmaals alles wat je zei geprobeerd en het werkt nog niet. ik baal er heel erg van, want nu met TOTS was het plan om veel te spelen, wat nu niet lukt.

 

Ik hoop dat je mij kan helpen.

 

Bericht 4 van 16 (1.565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

EA SPORTS FC Team

Hoi @TwitchTV_Bryan74,

 

Ik ga in ieder geval mijn best doen :D

 

Wat voor controller gebruik je en gebruik je 3rd party software?

Jason.png
Bericht 5 van 16 (1.555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

@EA_Jason  

Ik gebruik de Logitech F710 en gebruik Logitech Gaming Software.

Ik zou het erg waarderen als het z.s.m. wordt opgelost want ik baal er heel erg van..

 

Bericht 6 van 16 (1.542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

EA SPORTS FC Team

Technisch gezien ondersteunen we alleen de Xbox controllers op Windows, maar je kunt de Logitech Gaming Software opnieuw installeren om te zien wat dat doet.

Jason.png
Bericht 7 van 16 (1.538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

@EA_Jason 
'Technisch gezien' is het leuk dat jullie alleen Xbox controllers ondersteunen op PC. Maar mijn controller heeft het altijd perfect gedaan in FIFA. In FIFA 16 heeft deze bug zich overigens ook voor gedaan, en ben toen gewoon gestopt met spelen omdat het ook niet te repareren was. Ook ken ik genoeg mensen die met een PS4 controller spelen op PC, en dat werkt ook gewoon goed. Ik zal proberen wat je voor had gesteld.

 

Bericht 8 van 16 (1.534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

★★★★★ Novice

@EA_Jason  

Ik heb inmiddels de software opnieuw geïnstalleerd. Ook nu blijft het probleem zich aanhouden. Ik weet het niet meer... Baal er echt heel erg van want had erg veel plezier met de game. En nu met TOTS kan ik het niet spelen, door 1 bug.


 

Bericht 9 van 16 (1.527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft omhoog scrollen

EA SPORTS FC Team

Kan je misschien wat andere software proberen om te zien wat dat doet? 

 

Misschien dat je het ook zonder deze software kunt proberen, aangezien Windows automatisch de drivers installeert voor controllers. 

Jason.png
Bericht 10 van 16 (1.496 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help