Blijft doorspoelen in game play

door BlueEyedMoonGirl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Blijft doorspoelen in game play

★ Novice

mijn spel blijft in ultra snelheid door spoelen. Zelfs als ik hem op pauze zet gaat hij na een paar seconden op ultra speed. Dit is heel vervelend en maakt het onmogelijk om de Sims 4 te spelen.

Bericht 1 van 7 (692 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft doorspoelen in game play

★★★★★ Expert
Heb je al de basisstappen gedaan, @BlueEyedMoonGirl?'

De cache van de Origin cliënt leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Het spel repareren via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 en kies de "Repareren" optie.

Zorg dat je geen )achtergrond)programma's hebt openstaan die de goede werking van beiden zouden kunnen verstoren.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft doorspoelen in game play

★★★★★ Newbie

Deze stappen hebben helaas bij mij niet geholpen. 

 

Deze bug maakt de sims 4 spelen onmogelijk. 

Bericht 3 van 7 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft doorspoelen in game play

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), @AnneXthX? Er kunnen dan problemen ontstaan tijdens het spelen. Je dient deze te verwijderen.
Door het doen van de basisstappen worden meestal diverse soorten problemen al verholpen.
Test of je probleem er nog is. Je dient het spel schoon te starten.

Ook dien je overige openstaande software helemaal afgesloten hebben, het is mogelijk dat deze de goede werking van De Sims 4 als de Origin cliënt kunnen verstoren. Bepaalde beveiligingssoftware kunnen dit onbedoeld doen. Anders eens, Windows schoon laten opstarten.
Verder kan je De Sims 4 en de Origin cliënt starten als Administrator en "Gebruikersaccountbeheer" (tijdelijk) uitschakelen.

Is De Sims 4 ook al bijgewerkt naar de laatste versie?


Groetjes.
Bericht 4 van 7 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft doorspoelen in game play

@BlueEyedMoonGirl@AnneXthX 

 

Helaas is het een bug:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-Game-randomly-speeds-up/m-p/8533657#M115113

De tijdelijke workaround zou moeten zijn om je schoonmaakster/schoonmaker te ontslaan wanneer deze niet aan het werk is via de telefoon.
Of als deze wel aan werk is kun je via het menu kunnen kiezen haar te ontslaan.
Het zou ook kunnen dat werk of school overslaan het probleem tijdelijk kan oplossen.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 7 (547 Weergaven)

Re: Blijft doorspoelen in game play

★★★★★ Newbie

Ik had helaas geen mods meer en heb het uiteindelijk opgelost door de complete game te verwijderen en alle saves. 

 

Door de familie en de kabel te uploaden naar de galerij en ze daarna te downloaden kon ik gelukkig doorspelen. 

 

Ik had voor deze " dramatische " stap het hiervoor genoemde advies gevolgd, dit hielp helaas maar heel even..

 

Het ontstond telkens als iemand naar het werk ging of een dienst kwam langs, zoals de au pair of de schoonmakers. 

Bericht 6 van 7 (537 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft doorspoelen in game play

★★★★★ Expert
Het probleem verschijnt steeds zodra niemand van je huishouden meer thuis is (door naar school en/of werk gaan) en je hebt diensten ingehuurd, die dan alleen in het huis aanwezig zijn.
Met patch / update 11620 (voor PC is dat versie 1.60.54.1020 ) zouden jullie probleem moeten opgelost zijn, @AnneXthX, @BlueEyedMoonGirl.


@Phantomlover1717, Bedankt voor het vinden hiervan.


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help