Bf1bijft hangen nadat ik het profiel heb geselecteerd (xbox one) waarmee ik spee

door Jurgen527
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bf1bijft hangen nadat ik het profiel heb geselecteerd (xbox one) waarmee ik spee

★★★ Newbie
Ik start mijn bf1 op, dan selecteer je vervolgens het profiel waarmee ik spelen wil en dan blijft hij hangen. (Normaal staat daar dan welcome to youre Battlefield, en personalizing enz.) Eerst deed hij het wel (nadat ik het geïnstalleerd had) en daarna kwam ik er niet meer in. Ik speel bf1 op de Xbox one.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik eindelijk mijn bf1 avontuur kan beginnen!
Bericht 1 van 2 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bf1bijft hangen nadat ik het profiel heb geselecteerd (xbox one) waarmee ik

EA SPORTS FC Team

Hey @Jurgen527,

 

Probeer eerst de cache bestanden van de Xbox One te verwijderen door de Xbox compleet uit te schakelen en de stroomstekker minimaal 3 minuten uit de console te halen. Sluit hierna alles weer opnieuw aan en probeer het nogmaals.

 

Er zijn enkele andere oplossingen die een grotere impact hebben op jouw opgeslagen data en instellingen (je kunt alles kwijtraken), maak dus een backup en neem contact op met Xbox/Microsoft voordat je dit doet:

 

- Verwijder jouw gamertag en voeg deze opnieuw toe.

- Zet de Xbox One terug naar de fabrieksinstellingen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (460 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bf1bijft hangen nadat ik het profiel heb geselecteerd (xbox one) waarmee ik

EA SPORTS FC Team

Hey @Jurgen527,

 

Probeer eerst de cache bestanden van de Xbox One te verwijderen door de Xbox compleet uit te schakelen en de stroomstekker minimaal 3 minuten uit de console te halen. Sluit hierna alles weer opnieuw aan en probeer het nogmaals.

 

Er zijn enkele andere oplossingen die een grotere impact hebben op jouw opgeslagen data en instellingen (je kunt alles kwijtraken), maak dus een backup en neem contact op met Xbox/Microsoft voordat je dit doet:

 

- Verwijder jouw gamertag en voeg deze opnieuw toe.

- Zet de Xbox One terug naar de fabrieksinstellingen.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (461 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help