Re: Betaling in behandeling en 36 uur gepasseerd

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Betaling in behandeling en 36 uur gepasseerd

★★ Novice

Hallo,

 

Twee dagen geleden heb ik een bundel gekocht voor de sims 4, maar ik heb de spelletjes nog niet gekregen.

De eerste keer dat ik de bundel kocht ging er geen geld van mijn rekening, waardoor ik het nog eens geprobeerd heb.

De tweede keer ging het geld wel van mijn rekening, maar in mijn klantenportaal staat er nog altijd betaling in behandeling.

Ondertussen zijn de 36 uren al gepasseerd, maar nog altijd niets gekregen.

Ik zou wel graag de spelletjes krijgen, heb er nu ook voor betaald en ik wil zo graag de star wars uitbereiding spelen.

 

Ik heb al heel veel spelletjes gekocht van de sims en altijd kreeg ik de spelletjes onmiddellijk.

Iemand een idee wat ik kan doen.

 

Bericht 1 van 3 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Betaling in behandeling en 36 uur gepasseerd

Champion
@justannelien Als je de betaling via een creditcard hebt gedaan dan kan je deze altijd via je bank herroepen. Ook als je via Ideal betaalt heb je die mogelijkheid. Ik zou hoe dan ook contact opnemen met helpdesk.
Sterkte!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (409 Weergaven)

Alle reacties

Re: Betaling in behandeling en 36 uur gepasseerd

★★★★★ Expert
Hallo @justannelien,

Als je betaling op verwerken staat, dien je 36 uren te wachten. Doe dat zeker, voordat er een nieuw aankooppoging wordt gedaan. Hier kan je de status van je aankoop / bestelling controleren: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Indien de aankoop mislukt, de gegevens controleren en probeer het (later) nog eens. Of gebruik een andere betalingsmethode.
Nagaan dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt ongehinderd internettoegang heeft. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De Origin cliënt eens volledig afsluiten en opnieuw starten.
Heb je het basisspel van De Sims 4? Aanvullende inhoud vereist hun basisspel en zullen anders niet getoond worden in je spelbibliotheek. Wordt de aankoop vermeld je in spelbibliotheek met een andere oranje knop dan een bedrag en
Zijn ook de filters gewist in je spelbibliotheek, zodat deze niet ergens anders wordt ingedeeld?
De cache van de Origin cliënt leegmaken, bekijk dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Was de aankoop gedaan via Origin? Ben je wel aangemeld met de juiste Origin / EA account? Met een kinderaccount heb je geen toegang tot online functies.
Indien je de aankoop hebt gekocht in een winkel, zal je een productcode in een DVD doosje. De productcode dien je eerst nog te verzilveren / registreren, bekijk dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/origin-code-redemption-faq
Sommige winkels versturen je een e-mail bericht met daarin de productcode en/of de instructies hoe je deze verkrijgt of wat je ermee dient te doen. Misschien zijn deze e-mail berichten in een andere map terechtgekomen, zoals die voor ongewenste e-mail. Anders toch contact gaan opnemen met het verkooppunt.
Anders zul je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaling in behandeling en 36 uur gepasseerd

Champion
@justannelien Als je de betaling via een creditcard hebt gedaan dan kan je deze altijd via je bank herroepen. Ook als je via Ideal betaalt heb je die mogelijkheid. Ik zou hoe dan ook contact opnemen met helpdesk.
Sterkte!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (410 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help