Beste EA,

door HUD_100LIKE
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gebant van de transfermarkt FIFA 20

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste ea,

 

Ik was een potje aan het spelen tegen een vriend van mij en we hadden de afspraak: wie verliest moest random spelers van de transferlijst kopen van 10k dat heb ik gedaan en toen werd ik gebant van de transfermarkt. Ik hoop

dat jullie dit kunnen oplossen. Als dat niet mogelijk is wil ik graag weten hoelang het nog duurt voordat ik weer op de transfermarkt mag zitten.

 

Met vriendelijke groet,

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke gegevens verwijderd. 

Bericht 1 van 3 (472 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gebant van de transfermarkt FIFA 20

EA SPORTS FC Team

Beste @Ajax-debest1900(goede gebruikernaam),

 

Voor meer informatie over bans en om er tegenin te gaan, kan je contact opnemen met ons Terms of Service team via:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Kaart daar aan wat er gebeurd is en geef zo veel mogelijk informatie. 

 

Excuses voor de late reactie, ik ben er nu mee bezig om wat minder drukke forums door te gaan. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (346 Weergaven)

Alle reacties

Beste EA,

★★★ Newbie

Beste EA,

 

Ik ben zojuist van de transfermarkt verbannen omdat ik “coins aan het overzetten was” ik was gewoon aan het traden aub dit is echt onterecht ea

Bericht 2 van 3 (464 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gebant van de transfermarkt FIFA 20

EA SPORTS FC Team

Beste @Ajax-debest1900(goede gebruikernaam),

 

Voor meer informatie over bans en om er tegenin te gaan, kan je contact opnemen met ons Terms of Service team via:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Kaart daar aan wat er gebeurd is en geef zo veel mogelijk informatie. 

 

Excuses voor de late reactie, ik ben er nu mee bezig om wat minder drukke forums door te gaan. 

Jason.png
Bericht 3 van 3 (347 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help