Beperkte interactie met sims

door mixally
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Beperkte interactie met sims

★★ Novice

Ik heb de Sims 4 sinds gisteren gekocht. Vroeger had ik ook Sims 3 dus ik weet hoe het spel werkt.

Ik ben al enkele uren aan het spelen met 3 huisgenoten maar het enige dat ik kan doen met hen is "leren kennen", "interesses bespreken", en "grap over ...maken". Normaal gezien zijn er toch meer opties om Sims elkaar te doen leren kennen? Flirten enzo? Ik wil dat ze relaties kunnen aangaan maar dat lukt echt niet op deze manier. Hetzelfde als ik op random Sims klik op straat. Best wel vervelend want ben al een tijdje bezig maar er veranderd niets. 

 

Kan iemand mij helpen please? Vind dit echt jammer... 

 

Alvast bedankt! 

Bericht 1 van 7 (693 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beperkte interactie met sims

★★★★★ Expert
Begin eens deze acties, @mixally, door ze te herhalen en afwisselen zul je meer acties kunnen aangaan met de nog vreemde Sims in je buurt.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (684 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beperkte interactie met sims

★★ Novice

Dat doe ik al... Ben met 2 Sims uit mijn huis beste vrienden, maximaal groene balk.

Bericht 3 van 7 (681 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beperkte interactie met sims

Champion
@mixally Meestal moet je eerst je Sims wat verder ontwikkelen, wil je er meer interacties mee kunnen ondernemen. Probeer ook eens een spel te spelen met je Sims. Of, afhankelijk welke uitbreidingspakketten je hebt, mee te gaan schaken, zwemmen enzovoorts. Zorg er ook voor dat je Sims voldoende charisma en inzichtvaardigheid ontwikkelen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beperkte interactie met sims

★★★★★ Expert
Kan misschien ook aan de eigenschappen van je Sims liggen en hoever je beperkt hebt bij de spelopties, @mixally.

Wat ik bij de mijne genoeg zie, is dat de buren langskomen. Je kunt deze binnenlaten. Blijven voor het huis met elkaar praten.
Er wordt uit hun eigen een gesprek gevoerd met de Sims die langslopen, samen voor de TV zitten, wat te eten, in het zwembad.
Je hebt ook openbare kavels waar je met elkaar kan omgaan.

Dus begin met je voorstellen, maak een praatje, vraag naar hun interesses, maak een grap en herhaal dan. Op deze manier zullen meer acties beschikbaar komen.


Groetjes.
Bericht 5 van 7 (612 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beperkte interactie met sims

Champion
@mixally Als je wil, kan je natuurlijk ook altijd een cheat gebruiken. Cheats worden vaker gebruikt als iets niet helemaal gaat zoals je wil. Omdat je al ervaring hebt met de Sims 3, ken je waarschijnlijk ook wel een aantal cheats.
Simsnippets.nl heeft een heel deel van de website gewijd aan deze cheats. Of, als je de Engelse taal goed genoeg beheerst kan je ook eens kijken bij carls-sims-4-guide.com.
Veel succes en veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beperkte interactie met sims

★★ Novice

Het is gelukt! 

Ik heb een nieuw spel begonnen en een nieuwe sim gemaakt en nu lukt het wel.

 

Bedankt om te antwoorden iedereen Standard smile

Bericht 7 van 7 (587 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help