Beloningspakketten niet terug te vinden

door TwannyJanny
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Beloningspakketten niet terug te vinden

★ Novice

Door het volbrengen van alle managerstaken in FUT heb ik o.a. pakketten als beloning gehad. Ik zie een 6 in een rood rondje boven Winkel staan, maar kan nergens de pakketten terugvinden (Mijn Pakketten is niet zichtbaar in de winkel).

 

Hoe kan ik de pakketten, vinden en aan mijn club toevoegen?

 

Met (veel) andere pakketten is het wel gelukt, maar er blijven er dus 6 hangen.

Bericht 1 van 7 (1.000 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beloningspakketten niet terug te vinden

Community Manager (retired)
Hey @TwannyJanny,

Sorry om te horen dat je alsnog 6 ongeopend ziet staan. Is dit toevallig voor Fifa 20 op de Switch?

Zo ja, weet je toevallig of dit player pick items waren?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 7 (975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beloningspakketten niet terug te vinden

★ Novice

Hi Neil,

 

Inderdaad gaat het om FIFA 20 op een Switch. Het heeft echter niet met Player Pick items te maken, dat heb ik namelijk nog niet gedaan in FUT.

 

Het gaat om een aantal pakketten die je kunt verdienen met het volbrengen van Managerstaken, zoals bijv.

 - Een speler kopen

 - Een speler verkopen

 - Eerste uitruil

 - Een wedstrijd spelen

 - etc.

 

Wanneer ik een taak had volbracht waarmee ik een pakket kon verdienen, zag ik in de Winkel wel het cijfer omhoog gaan, maar vond in de Winkel niet het tabje "Mijn Pakketten". Inmiddels heb ik alle Managerstaken volbracht en staat de teller op 6.

 

Wilco.

Bericht 3 van 7 (965 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beloningspakketten niet terug te vinden

Community Manager (retired)
@TwannyJanny,

Het is inderdaad een aparte. Ik kan zo snel geen ongeopende packs vinden op het account dus ik weet niet zo goed hoe we dit voor je op kunnen lossen. Ik neem aan dat het voor jou ook leeg is als je naar het pack openings gedeelte gaat in de winkel?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 7 (951 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beloningspakketten niet terug te vinden

★ Novice

Hi Neil,

 

Ik had geantwoord op je bericht, maar niets terug gehoord en zie ook in deze correspondentie niet meer terug. Daarom bij deze in het kort nog even mijn reactie.

 

Klopt, ik zie in 'Winkel' niet het tab 'Mijn Pakketten' en dus ook geen niet geopende pakketten. Bij het voltooien van de laatste 'Managerstaken' viel het mij op dat het cijfer in het rode rondje boven de 'Winkel' wel werd opgehoogd, maar er dus niets te vinden was in het pack openings gedeelte gaat in de winkel.

 

Wilco.

Bericht 5 van 7 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beloningspakketten niet terug te vinden

Community Manager (retired)
@TwannyJanny,

Bedankt voor de info. Ik zal zien wat ik door kan spelen maar omdat het om een oudere versie van Fifa gaat op de Switch weet ik niet zeker of hier nog veel aan gedaan kan worden. We zien inderdaad enkele spelers die ons laten weten dat enkele packs blijven staan en we zijn er nog niet helemaal achter gekomen welke van de managerstaken dit zijn.

Kun je verder wel gewoon door met openen van andere packs en spelen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 7 (872 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beloningspakketten niet terug te vinden

★ Novice

Hi Neil,

 

Verder kan ik inderdaad doen in FIFA20 wat ik wil. Packs die ik met munten koop, als beloning voor een toernooi winst of SBC krijg kan ik wel openen. Aangezien het om 6 pakketten voor in totaal 15 managerstaken gaat, zou ik zeggen: bijna alle managertaken, waarvoor een pakker de beloning is, zijn niet te claimen/openen.

 

Munten, items, leenspeler heb ik wel gewoon kunnen claimen.

 

Vast bedankt en vriendelijke groet,

 

Wilco

Bericht 7 van 7 (865 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help