Re: Bekende problemen na patch 1.2

door thecrasygun
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bekende problemen na patch 1.2

EA SPORTS FC Team

 

Hallo allemaal,

 

We wilden jullie een overzicht geven van de problemen die sinds de patch zijn gemeld. In de onderstaande lijst vind je NIEUWE problemen waarvoor we bug tickets hebben aangemaakt en die worden onderzocht.

 

  • In deze lijst vind je niet ALLE problemen die we momenteel volgen en waaraan we voor het spel werken. Dit zijn specifiek nieuwe problemen die sinds de patch zijn gemeld en bug-status hebben gekregen.
  • We geven zo veel mogelijk informatie over de problemen in kwestie. Andere problemen vereisen mogelijk meer onderzoek of tests voordat we kunnen bevestigen wat er gebeurt en hoe lang het duurt voordat we een oplossing hebben.

 

DE BEKENDE PROBLEMEN NA PATCH 1.2

 

  • Basismunitie Havoc en Devotion verminderd.
    • Dit was een onbedoelde wijziging die zal worden teruggedraaid.
  • Skydiven vanuit een Jump Tower-“nerf”.
  • Mirage-klonen verschijnen soms achter de speler en gaan voortijdig dood.
  • Mogelijkheid om van gelokaliseerde voice-overs naar Engels te schakelen.
    • Spelers kunnen de taal in Season 2 terugschakelen naar Engels.
  • Schikking Deathbox loot.
    • We werken aan een oplossing voor de volgende client patch.
  • Kan niet pingen met de controllerpreset “Ninja” in inventaris of deathboxes.
  • Legend-modellen worden niet weergegeven in banners op het scherm aan het einde van de match.
  • Geluidsprobleem met jump pad Octane.
  • Scriptfouten.
  • Problemen met controller-/knopkoppelingen.
  • Precisie tijdens glijden en ADS.
  • Vertraging server/ mismatching datacenter / algemene netwerkprestaties.
  • Wijziging van spelconfiguraties.
    • De bedoeling van de wijziging was het verwijderen van de mogelijkheid om het spel zodanig te wijzigen dat je in het voordeel kwam. We krijgen feedback waaruit blijkt dat sommige opdrachten nu zijn verdwenen voor spelers die ze gebruikten om het spel stabieler te maken of beter te laten presteren. We zullen dit volgende week opvolgen.
  • Caustic
    • Gas brengt schade toe aan spelers door muren.
    • Je kunt eindeloos gas traps neerzetten.
  • Textuur wordt niet weergegeven als je door 2X-kijker kijkt.
  • Mysterieus inventaris-slot.
    • Jullie zullen allemaal moeten wachten om te zien wat we daarmee van plan zijn.
  • Spelers worden tijdens een match onzichtbaar.
  • Als je grapplet als Pathfinder zonder geactiveerd wapen, wordt er na het grapplen geen wapen meer getrokken.

Ten slotte vroegen een paar mensen naar de rode iconen die rechtsboven in de HUD kunnen verschijnen. Deze geven aan wat er gebeurt als netwerkproblemen in het spel ontstaan. De afbeelding hieronder geeft een overzicht van alle betekenissen.

 

We blijven de feedback en rapporten in de gaten houden, en verwachten dat deze lijst langer wordt. Volgende week geven we een update over deze lijst.

 

 

 

Dit is nu live op alle systemen:

 

In een poging om campen buiten de ring tegen te gaan, waar mensen zich buiten de ring verstoppen om Top 5 in de Apex Elite Queue te krijgen, zullen we de damage verhogen die je krijgt wanneer je buiten de ring bent voor de Apex Elite Queue.

  • De eerste cirkel doet nu 15% damage per tick
  • De tweede cirkel doen nu 20% damage per tick
  • De andere cirkels doen nu 25% damage per tick

We hebben nog wat andere dingen gepland deze week:

  • We hebben een server patch voor deze week gepland. Morgen hebben we hier de Patch Notes voor. 
  • We willen de Bekende Problemen lijst updaten met nieuwe updates en nieuwe problemen die we sindsdien tegenkwamen. 
Jason.png
Bericht 1 van 8 (1.072 Weergaven)

Re: Bekende problemen na patch 1.2

★★★★★ Newbie

Ik ben erg blij om te zien welke verbeteringen en aanpassingen jullie mee bezig zijn. De game gaat goed vooruit en ik heb veel plezier ik het spelen, alleen heb ik sinds de komst van het nieuwe Legendary hunt event. Op dag 1 al mijn challenges voltooid, dat staat ook in het menu aangegeven. En toch blijven de skins voor bloodhound en triple take voor mij vergrendeld. Dit frustreert mij erg want het event is nu voorbij en er is nog geen update van Apex wat er nu mee gebeurt. En hoe krijg ik de garantie dat ik deze beloningen alsnog ontvang want ik heb ze immers gehaald.... ik baal hier erg van en hoop op een oplossing voor dit probleem dat blijkbaar als bekend is. 

 

Mvg,

 

Dennis 

PSN: Kushkyy

Bericht 2 van 8 (1.032 Weergaven)

Re: Bekende problemen na patch 1.2

EA SPORTS FC Team

Hey @Kushkyy,

 

Ik zie dat meerdere mensen hier last van hebben gehad en ik zal doorgeven dat jij ook jouw skins nog niet hebt gekregen. 

 

Op het moment heb ik hier geen informatie over en durf ik niet te zeggen wat er mee gaat gebeuren. 

Jason.png
Bericht 3 van 8 (1.025 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bekende problemen na patch 1.2

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Packet loss en latency, ik kan geen andere server kiezen.

Bericht 4 van 8 (1.022 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bekende problemen na patch 1.2

EA SPORTS FC Team

Dat is vreemd, zou je voor mij een verzoek aan willen maken via help.ea.com en daar een UOTrace aan toe willen voegen zodat onze helpdesk dit kan onderzoeken?

Jason.png
Bericht 5 van 8 (1.014 Weergaven)

Re: Bekende problemen na patch 1.2

EA SPORTS FC Team

Thanks voor de update Standard smile

 

Ik heb het nog even nagevraagd en je kunt de server kiezen door minimaal een minuut op het Home scherm te staan van Apex en daarna naar de Accessibility Settings te gaan. 

 

Zou je dat voor mij willen proberen?

Jason.png
Bericht 6 van 8 (972 Weergaven)
Highlighted

Re: Bekende problemen na patch 1.2

★★★ Newbie

Nu in season 2 verbind hij auto, met de beste server. Amsterdam met 25ms. Vroeger had ik een nieuw zeelandse server met 100% packet loss. Ik kon hem niet wijzegen met de tip. Nu raak ik ook terug in het server menu. Thx

Bericht 7 van 8 (952 Weergaven)

Re: Bekende problemen na patch 1.2

★ Novice

Wanneer worden de problemen verholpen hier valt niet mee te spelen zo!

Bericht 8 van 8 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help