Battlefront 2 Black screen while playing the game

door Kungrah
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefront 2 Black screen while playing the game

★★★ Newbie

Engels:

Battlefront 2 get crash while i playing the game for 25 minutes, so I am forced to restart my PC. My Asus 4k Monitor indicates that there is no input so that I get to see a black screen. My pc get then completely stuck.
How can I solve this problem! I do not have any issues while playing other games like Battelfield 1.

All parts can be seen at the uploaded file (DxDiag.txt).

Already done:
-Bios update
-The Bios of my GTX970 updated
-Nvidia completely reinstalled via Display driver uninstaller (Safe Mode)
-Origin Re-installed
-Battlefront2 reinstalled
-Ram test: Pass
-SSD: 100%
-CPU is on average 35 degrees during play
-GPU is on average 67 degrees during play
-Windows update
-Folder of Origin via Appdate and Prograssmap removed

 

Nederlands:

Battlefront 2 valt bij mij uit na spelen van 25 minuten, waardoor ik gedwongen ben om mijn pc helemaal opnieuw te moeten starten. Mijn Asus 4k Monitor geeft dan aan dat er geen input is waardoor ik een zwart scherm krijg te zien. Pc loopt daarna helemaal vast.

Hoe kan ik dit probleem oplossen! Tijdens het spelen van andere spellen zoals Battelfield 1 heb ik geen issues. 

 

Alle onderdelen kunt u bij de geüploade bestand(DxDiag.txt) zien.

 

Al gedaan:

-Bios update

-De Bios van mijn GTX970 geupdate

-Nvidia helemaal opnieuw geinstalleerd via Display driver uninstaller(Safe Mode)

-Origin Opnieuw geinstalleerd

-Battlefront2 opnieuw geinstalleerd

-Ram test: Pass

-SSD: 100%

-CPU is gemiddeld 35 graden tijdens het spelen

-GPU is gemiddeld 67 graden tijdens het spelen

-Windows update

-Mappen van Origin via Appdate en Prograssmap verwijderd 

 

Bericht 1 van 4 (549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefront 2 Black screen while playing the game

EA SPORTS FC Team

Hey @Kungrah,

 

Op basis van jouw specificaties zou je het spel probleemloos moeten kunnen spelen. De CPU is gelijkwaardig aan de minimale systeemeisen en de rest valt er boven. 

 

Het is vooral vreemd dat jouw PC er volledig mee stopt, dit hoort niet te gebeuren. We kunnen uitsluiten dat andere programma's het spel tegenwerken door een Schone Start uit te voeren van Windows en alleen Origin en Battlefront II op te starten. 

 

Probeer zo verder te spelen om te zien of dit een verbetering geeft. Start daarna jouw programma's een voor een op om te zien welke het probleem veroorzaakt.

 

Vergeet niet om de instellingen hierna terug te zetten. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (676 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefront 2 Black screen while playing the game

EA SPORTS FC Team

Hey @Kungrah,

 

Op basis van jouw specificaties zou je het spel probleemloos moeten kunnen spelen. De CPU is gelijkwaardig aan de minimale systeemeisen en de rest valt er boven. 

 

Het is vooral vreemd dat jouw PC er volledig mee stopt, dit hoort niet te gebeuren. We kunnen uitsluiten dat andere programma's het spel tegenwerken door een Schone Start uit te voeren van Windows en alleen Origin en Battlefront II op te starten. 

 

Probeer zo verder te spelen om te zien of dit een verbetering geeft. Start daarna jouw programma's een voor een op om te zien welke het probleem veroorzaakt.

 

Vergeet niet om de instellingen hierna terug te zetten. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (677 Weergaven)

Re: Battlefront 2 Black screen while playing the game

★★★ Newbie

Beste Jason,

 

Ik start alleen origin op en via daar Battlefront 2, hoop dat je mij echt kan helpen want weet echt niet meer wat ik ermee moet. battlefield 1 draait gewoon perfect, maar ik heb wel een 4k monitor van 28 inc.

Bericht 3 van 4 (533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefront 2 Black screen while playing the game

EA SPORTS FC Team

Heb je al mijn stappen geprobeerd met de schone start?

 

Het maakt niet zo heel veel uit welke monitor je hebt aangezien jouw hele PC crashed. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help