Re: Battlefield start niet goed op

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield start niet goed op

★★★ Apprentice

Hallo,

Sinds gisteren kan ik BF 2042 niet meer spelen. Als ik het spel opstart dan krijg ik na een 10 tal sec weer mijn bureaublad te zien als ik dan weer op de pictogram wil klikken op de taakbalk blijft deze ook eerst een aantal sec weg. Als hij er weer is en ik op de pictogram klik gaat hij weer verder en na iets van 10 sec gebeurt weer hetzelfde.   Ligt het aan het spel of is er een ander probleem?????  

Bericht 1 van 9 (1.752 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield start niet goed op

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw Hoi, heb eerst maar even windows opnieuw geinstalleerd, en ik kan weer spelen. Bedankt voor het mee denken

Gr.
Eddy

In thread bekijken

Bericht 7 van 9 (1.621 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield start niet goed op

★★★★★ Expert
De forumtak betreft een technisch probleem, waar dit onderwerp beter zal thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/battlefield-2042-technical-issues-nl


Voldoet de computer nog aan de gestelde systeemeisen en zijn de basisstappen gedaan @fasteddepet?
Mogelijk dienen er nog bepaald instellingen gewijzigd als software bijgewerkt worden.


Groetjes.
Bericht 2 van 9 (1.718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield start niet goed op

★★★ Apprentice

Hoi, 

Systeem  eisen zijn goed. Had de avonden ervoor nog gespeeld. 

Ik heb een week eerder ongeveer een update van windows gehad maar  kon gewoon spelen. 

 

Gr. 

Eddy

Bericht 3 van 9 (1.710 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield start niet goed op

Community Manager
Hey @fasteddepet,

Dat klinkt vervelend inderdaad.

Dus wat je zegt is eigenlijk; je start het spel op, het begint te laden, er komt een zwart scherm, het spel sluit zichzelf weer af?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 9 (1.689 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield start niet goed op

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw Hoi, IK kan dus het spel opstarten en na een aantal seconden dan krijg ik mijn bureaublad ervoor. Ik klik dan op het icoontje in mijn taak balk en kan weer spelen, maar ook dan weer na een aantal seconden krijg ik weer mijn bureaublad in beeld. Tevens ben ik dan een aantal sec mijn taakbalk kwijt. Kan het ook een windows probleem zijn????

Gr,
Eddy
Bericht 5 van 9 (1.647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield start niet goed op

Community Manager
@fasteddepet, hmm, je zegt dat je zelfs een aantal seconden je taakbalk kwijt bent? Tja, dat klinkt inderdaad als een Windows probleem ben ik bang.

Eens even kijken; heb je toevallig eventuele overlays actief, zoals Discord, Nvidia overlays etc.?
Zo ja, zou je die uit kunnen schakelen en kijken of dat je nog steeds het probleem hebt?

Zou je ook misschien een DxDiag kunnen posten?
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 9 (1.638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield start niet goed op

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw Hoi, heb eerst maar even windows opnieuw geinstalleerd, en ik kan weer spelen. Bedankt voor het mee denken

Gr.
Eddy
Bericht 7 van 9 (1.622 Weergaven)

Re: Battlefield start niet goed op

★★★★★ Expert
Wellicht heeft een update voor Windows, samen met andere software en/of bepaalde instellingen, er mogelijk toch iets misgegaan waardoor het spel niet meer kon starten, @fasteddepet.
Meteen een nieuwe installatie van Windows doen, is wel een flinke stap, maar als dit heeft geholpen.

Groetjes.
Bericht 8 van 9 (1.605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield start niet goed op

Community Manager
Hey @fasteddepet,

Alhoewel ik blij ben om te horen dat je weer kunt spelen, is het opnieuw installeren van Windows inderdaad een drastische stap die je hebt ondenomen. Wink Ik heb het vermoeden dat we het ook misschien op een andere manier konden proberen op te lossen, door bijvoorbeeld eerst een schone opstart te doen en vanuit daar te kijken dat het probleem misschien precies is.

Maar goed, daar is het nu te laat voor. 😅
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 9 (1.595 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help