Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

★★★ Newbie

Een Goedenavond,

 

Ik ervaar helaas het hinder dat mij game ondertussen behoorlijk vaak crashed op momenten dat ik game zit. Gisteravond toch een minimaal 5 x gehad waarna ik van ellende maar gestopt ben. Naar mij weten is mijn internet gewoon goed en ik speel via een xbox 1's. Dus heel veel aanpasse kan ik niet, ten opzichte bij een computer. Ik weet niet welke informatie je nog meer nodig hebt om mij te kunnen helpen met dit zwaar vervelend probleem.

 

Mvg

 

Mike

Bericht 1 van 21 (1.678 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

EA SPORTS FC Team

Hey @adjepadje,

 

Ik help je graag verder om dit probleem op te lossen, maar ik moet dan wel weten of het om een crash of om een disconnect gaat. 

 

Bij een crash is het aan te raden om de Xbox volledig af te sluiten en de stroomkabel er daarna 10 minuten uit te laten. Dit moet wat langer aangezien de powerbrick van de Xbox veel stroom opslaat waardoor hij niet helemaal van het stroom gaat. Dit kan tot 10 minuten duren. 

 

Daarnaast is het ook aan te raden om het spel opnieuw te installeren.

 

Heb je hierna nog problemen? Maak dan een backup van alles (savegames etc) en verwijder jouw gamertag van de Xbox, daarna kan je de gamertag opnieuw toevoegen. Het is ten zeerste aanraden dat je contact opneemt met Xbox om te weten te komen wat je precies kwijtraakt met het verwijderen van de gamertag en om de handleiding hiervoor nauwkeurig te volgen. 

Jason.png
Bericht 2 van 21 (1.666 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

★★★ Newbie
Heey jason,
Bedankt dat je gereageerd hebt
Wat is het verschil tussen crashen en disconnect?
Ik ben gewoon men game aan het spelen en dan bevriest mij beeld en vervolgens gaat die naar het startscherm van xbox zelf, soms gaat het samen met een krakend geluid, als die bijv net aan het laden is. Ik heb al bf een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft tot nu toe geen verschil uitgemaakt.
Bericht 3 van 21 (1.646 Weergaven)

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @adjepadje,

 

Een crash is wanneer het spel zichzelf afsluit of een foutcode geeft. Een disconnect is wanneer je de verbinding verloren bent.

 

In jouw geval gaat het om een crash, en daarom raad ik je aan om bovenstaande stappen uit te voeren Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 21 (1.639 Weergaven)

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

★★★ Novice

Hebben die laatste stappen je geholpen Adje?

Bericht 5 van 21 (1.534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

★★★ Novice

Ik heb het zelfde probleem, game start normaal op, internet is perfect via de kabel, maar zodra ik een game join en 10 stappen zet of ergens op klim dan loopt die vast en meteen knalt er een rot geluid door me oren heen omdat die vastloopt..

 

Heb hem opnieuw geinstalleerd, de xbox een reset gegeven en nogsteeds blijft hij het doen..

Bericht 6 van 21 (1.520 Weergaven)

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

EA SPORTS FC Team

Dat is niet goed @HerBeastx,

 

Ik wil in dat geval met je controleren of er een ander programma is die de crashes veroorzaakt.

 

Je doet dit door een Schone Start van Windows uit te voeren en daarna alleen Origin en BFV opstarten, niets anders. 

 

Werkt BFV daarna wel zonder problemen? Dan kan je 1 voor 1 jouw programma's opstarten om te zien welke problemen geeft. Vergeet niet om hierna Windows weer normaal op te laten starten. 

Jason.png
Bericht 7 van 21 (1.510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

★★★ Novice

Dat zou ik graag willen doen alleen speel ik op een xbox one x, dus geen gebruik van origin helaas

Bericht 8 van 21 (1.506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

EA SPORTS FC Team

Oh ja, dan gaat dat inderdaad niet werken :D

 

Gelukkig heb ik nog deze tips voor je:

 

  • Speel je op disc? Controleer dan of de disc niet vies is. Maak disc even goed schoon met een microfiber doekje en wat alcohol oid.
  • Maak ook een backup van al jouw gegevens en verwijder de Gamertag van jouw Xbox. Voeg daarna de Gamertag opnieuw toe aan jouw Xbox en probeer het nog eens. 

Als je de problemen alleen online hebt, kan je ook nog het volgende proberen:

 

  • Speel alleen een potje, zonder een squad en verberg jouw Xbox status zodat anderen je niet kunnen joinen (er is hier mogelijk een probleem mee).
  • Stel een Alternate Mac Address in op de Xbox en gebruik de Google DNS.
  • Volg de stappen in dit artikel.

@HerBeastx 

Jason.png
Bericht 9 van 21 (1.501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 5 loopt vast zonder fout meldig

★★★ Novice

Ahh top, zal het vanavond proberen, is gedownload dus geen disc

Bericht 10 van 21 (1.498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help