Re: Battlefield 2042 maakt steeds een nieuwe map aan

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefield 2042 maakt steeds een nieuwe map aan

★★ Novice

Ik heb pas geleden Battlefield 2042 van mijn ssd verwijdert maar er verschijnt steeds een mapje van Battlefield 2042. Als ik hem verwijder is er binnen een paar seconden weer een aangemaakt. Hoe stop ik dit weet iemand dat?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bericht 1 van 3 (1.072 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 maakt steeds een nieuwe map aan

★★★★★ Expert
Heb je het spel dan wel op de juiste manier verwijderd, @Corpse_0570? Via de Origin cliënt of "Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen" anders.

Deze map gemaakt wordt waar gemaakt?

Start je het spel dan nog?
De niet nog bestaande mappen worden automatisch gemaakt, bij het starten van het spel.

Mogelijk heb je bepaalde software (voor (online) reservekopieën en opslag beheren) draaien, die dit steeds veroorzaakt. Je zal de instellingen en inhoud moeten nagaan, zo nodig deze wijzigen.
Dit soort software helemaal afsluiten. In andere gevallen deze software helemaal verwijderen.
Je dient alle overige en onnodige openstaande software helemaal te verwijderen.
Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
Nagaan dat je computer geen mogelijke besmettingen en/of andere ongewenste bezoekers bevat, deze dienen verholpen worden.
De nog openstaande onderhoudstaken doen.
Nagaan dat er geen mogelijke fouten in Windows zitten, deze dienen verholpen worden.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.059 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 maakt steeds een nieuwe map aan

Community Manager
Hey @Corpse_0570,

Hoe heb je het spel precies verwijderd? Is dit via Origin of via het PC configuratiescherm? Of heb je gewoon de map zelf handmatig verwijderd?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (1.046 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help