Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

door Che-dre
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

★★ Novice

Hallo,

Ik wil mijn Battlefield 1 terug op mijn computer installeren , maar nu krijg ik te lezen dat de code al gebruikt is. Dus dat ik deze niet meer kan of mag invoeren. Wat moet ik doen om mijn gekocht en betaald spel terug te kunnen gebruiken?

grts

Dre

Bericht 1 van 5 (910 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

Dag @che-freerider of @Che-dre

 

Je zal je oorspronkelijk account moeten herstellen indien je je BF1 spel terug wil installeren. Indien je problemen ondervindt met het herstel van dit account kan je bellen naar
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief) of België: 02 808 4590 (lokaal tarief).
Zorg dat je het e-mail adres kan gebruiken dat oorspronkelijk aan dit account gekoppeld was en het antwoord weet op de geheime vraag als je die hebt ingesteld. Aankoopbewijzen (of kopie van de bevestigingsmail bij aankoop via Origin store) van het spel zijn ook zeer handig om bij de hand te hebben indien de game advisor hier naar vraagt.

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (944 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

Dag @Che-dre

 

Als je het spel reeds bezit moet je gewoon de origin client opnieuw installeren. Dan open je de origin client en ga je gewoon naar je game library. Daar zal je spel zichtbaar zijn en kan je het gewoon downloaden.
Een tweede invoer van een spelcode is dus niet nodig.

Bericht 2 van 5 (904 Weergaven)

Re: Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

★ Novice

Bedankt DarkBanishing voor uw antwoord. Maar mijn gamelibrary blijft leeg. He probleem zit is dat ik vroeger de callname  drekovski  had en ik kon niet meer inloggen via deze naam. Dus heb ik geprobeerd met een nieuwe naam (che-dre) Maar dat hielp ook niet. Dus ik denk dat mijn spelen bij de eerste naam (drekovski) zitten. Maar zoals ik zei, werkt het niet meer met die naam. En via mijn email kom ik steeds terug bij de tweede naam (che-dre).  Op een of andere manier zou de eerste naam moeten gekoppeld worden of zo iets.

Bedankt voor uw aandacht.

Bericht 3 van 5 (894 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

★ Novice

Juist er is nog een tweede naam die u zal zien en die is Che-freerider.   Maar ik wou graag gewoon terug   drekovski   hebben    Dus in feite is drekovski de echte goede naam    en che-dre en che-freerider   zijn mislukte hulp/ herstelnamen

Bericht 4 van 5 (893 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 code kan ik niet meer invoeren.

Dag @che-freerider of @Che-dre

 

Je zal je oorspronkelijk account moeten herstellen indien je je BF1 spel terug wil installeren. Indien je problemen ondervindt met het herstel van dit account kan je bellen naar
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief) of België: 02 808 4590 (lokaal tarief).
Zorg dat je het e-mail adres kan gebruiken dat oorspronkelijk aan dit account gekoppeld was en het antwoord weet op de geheime vraag als je die hebt ingesteld. Aankoopbewijzen (of kopie van de bevestigingsmail bij aankoop via Origin store) van het spel zijn ook zeer handig om bij de hand te hebben indien de game advisor hier naar vraagt.

Bericht 5 van 5 (945 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen