Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

door Thomassie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

★★ Novice

Hallo, sinds kort heb ik het probleem dat in ik Battlefield 1 & Battlefield 4 geen geluid meer heb. Ik start de spellen al jaren vanuit Origin en opeens heb ik geen geluid meer in de games. Heb al mijn instellingen nagekeken ingame en op de pc maar alles staat daar goed.
Andere spellen die ik opstart vanuit Origin hebben wel gewoon geluid dus het is iets in Battlefield. 

 

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

 

Bedankt,

Thomas

Bericht 1 van 10 (1.064 Weergaven)

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

Dag @Thomassie

 

Kan je a.u.b. een dxdiag toevoegen? Dan kunnen we kijken of alle drivers naar behoren werken en of er andere softwareproblemen zijn die correct afspelen van geluid in je spellen verstoren.

Bericht 2 van 10 (1.054 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

★★ Novice

Zit in de bijlage Standard smile 

Bericht 3 van 10 (1.050 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

★★ Novice

Klein update; als ik het nu speel zonder geluid gebeurt het heel soms dat ik voor 1 á 2 seconden geluid heb en dan is het weer weg.

Bericht 4 van 10 (1.037 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

EA SPORTS FC Team

Heb je misschien wat software van razer of nahimic of laatst een nieuwe driver geïnstalleerd? 

 

Soms is het nodig om op het geluidsicoon te klikken in jouw taakbalk en de juiste speakers/headphones te selecteren. 

Jason.png
Bericht 5 van 10 (1.030 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

★★ Novice

Ik zal vanavond als ik thuis ben even kijken. Gekke is dat dit enkel bij de Battlefield spellen is (4,1 & V beta). Bij al mijn andere games nergens last van.

 

Kwam deze link ook tegen op het forum dus zal dit ook even bekijken; https://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/no-sound-at-all-in-Battlefield-4-PC/td-p/3318675/page/3

 

Iemand anders deze problemen gehad en een oplossing voor handen? Is EA bellen anders ook een mogelijkheid voor technische ondersteuning?

 

Thanks,

Thomas

Bericht 6 van 10 (1.022 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

EA SPORTS FC Team

Soms is er wat third party software die deze problemen veroorzaakt of er zijn instellingen aangepast bij de geluidsinstellingen na het updaten van drivers.

 

Dit zijn de twee problemen die het vaakst dit soort problemen veroorzaken.

 

De helpdesk kan jou helpen met jouw MsInfo32 door te nemen om te zien of er wat third party software is die iedere keer crasht (kan helaas niet op het forum vanwege privégegevens). Ik kan je het telefoonnummer geven als je wilt?

Jason.png
Bericht 7 van 10 (1.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

★★ Novice

@EA_Jason Denk dat bellen naar de helpdesk wel een goede optie kan zijn. Als je het nummer kan geven zou dat fijn zijn Standard smile Wat zijn de openingstijden hiervan?

Bericht 8 van 10 (1.016 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

EA SPORTS FC Team

astu

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 9 van 10 (1.009 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 & 4 audio werk niet meer

Champion (Retired)

Ik weet niet of u het kunt lezen maar er is vandaag een mogelijke oplossing (link) gekomen voor hulp met geluids problemen met aan-boord Asus geluids instellingen (Realtek oorsprong) die mogelijk kunnen helpen bij dit probleem. Sucsess!

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 10 van 10 (998 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help