Basic online coop, is het echt zo ingewikkeld?

door fant82adam
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Basic online coop, is het echt zo ingewikkeld?

★★★ Newbie

Help, ik kom er niet uit: Ik wil online coop spelen met iemand naast mij op de bank. Dus op 1 console met 2 man in 1 team online. Seasons, of FUT maakt mij niet uit als het maar lukt. Als ik google krijg ik alleen maar hits dat Fifa coop in FUT weer mogelijk heeft gemaakt. Dat is vast het meest actuele nieuws maar ik ben gewoon opzoek naar de basic info en dat staat nergens. Ik heb zelfs Fifa gebeld! Die wisten het ook niet (vreemd!) en verwezen mij door naar dit forum. Als ik driehoekje druk zegt krijg ik de melding dat de gast ook een Playstation Network account nodig heeft. Dat kan toch niet serieus zijn? Moet ik echt 2 PSN accounts aanmaken om simpel een potje coop online te spelen? En moet dat een betalend account zijn? Wat een gedoe. Please help.  

Bericht 1 van 4 (1.997 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Basic online coop, is het echt zo ingewikkeld?

EA SPORTS FC Team

Hey @fant82adam,

 

Het klopt inderdaad dat de Gast optie weer terug is. 

 

In dit topic staat exact beschreven hoe je dit doet:

 

https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Gast-optie-is-terug-PS4-XB1-PC/m-p/6335993#M150

 

Hier de handleiding voor de PS4 versie:

 

1. Zoek naar een tegenstander in FUT Online Seizoenen en in FUT Online Draft zoals je altijd al deed.

2. Wanneer je een tegenstander hebt gevonden krijg je het volgende scherm te zien:

 

FUT guest PS4.png

3. Zorg ervoor dat de tweede controller ingeschakeld is en ingelogd is in een account.

4. Druk op driehoekje om de tweede controller om deze als gast toe te voegen

         A. Je krijgt geen indicatie op het scherm te zien dat er een gast toegevoegd is, deze functie komt met een toekomstige title update.

         B. Druk nogmaals op driehoekje op de tweede controller om de gast te verwijderen, dus klik er maar 1 keer op. Als je per ongeluk twee keer op driehoekje drukt, druk dan nog een               keer om de gast opnieuw toe te voegen.

 

5. Wanneer je de gast hebt toegevoegd kan je op de X knop drukken op de eerste controller om door te gaan.

6. Wanneer je op het veld staat kunnen de toegevoegde gasten zoals normaal spelen.

 

 

Denk je dat je er zo verder mee kunt?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Basic online coop, is het echt zo ingewikkeld?

★★★ Newbie

Dank Jason, we zijn er bijna. Mijn volgende vraag staan nog open: 

  • Welk(e) account(s) zijn nodig voor de tweede spelen? Is dat een PS plus account? 

Dank!

Bericht 3 van 4 (1.972 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Basic online coop, is het echt zo ingewikkeld?

EA SPORTS FC Team

Graag gedaan,

 

Het tweede account heeft geen PlayStation Plus nodig. Je kunt een nieuwe gebruiker aanmaken op de PlayStation en vervolgens dat account selecteren. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help