Re: Base game weg

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Base game weg

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb net de update gedaan.

Nu wil ik de game opstarten en dat gaat allemaal wel.

Maar het lijkt alsof de BASE GAME volledig weg is. 

Spelen lukt dus niet meer.

Zelf de base game werelden zijn weg zoals willow creek en dergelijke.

Alles wat daar voor dan was gebouwd met de base game zijn nu paarse tegels met vraagtekens in.

Ik heb de game meerder malen opnieuw opgestart, dit heb ik ook met de pc gedaan.

Maar het probleem is er nog steeds... 

Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 3 (295 Weergaven)

Re: Base game weg

★★★ Newbie

ik ervaar dit nu ook. ik kreeg daarvoor een update binnen van origins. ook laden mijn sims ineens 2 uur lang voor het opstarten. wat kan ik hieraan doen ?

Bericht 2 van 3 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Base game weg

★★★★★ Expert
Ontdoe jullie spel van alle aangepaste inhoud, de basisstappen doen en nagaan dat De Sims 4 ook is bijgewerkt, @Nishikami, @gabster2129.

Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" staat hernoemen. Als hier nog meer mappen met de naam "Sims 4" in staan, die ook allemaal hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Rechtsklik op De Sims 4 in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en dan "Repareren" kiezen.
Hierna dien je nog te controleren of De Sims 4 werkelijk is bijgewerkt. Rechtsklik nogmaals op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Update game" kiezen
De Sims 4 schoon opstarten en ga testen met een nieuw gemaakte Sim /huishouden. Ook kan je eentje nemen ui de standaardvoorraad.

Ook dien je overige en onnodige openstaande software helemaal af te sluiten, want het is mogelijk dat die de goede werking van De Sims 4 als de Origin cliënt kunnen verhinderen.


Systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help