Ban transfer markt fifa19

door Gr1mRe4per-fr010
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ban transfer markt fifa19

★★★ Novice

Ik ben ineens gebannend van de transfermarkt schijnbaar heb ik coins lopen dealen..... uhmmm ok dan???!!!!..... weten ze meer als ik.... geprobeerd contact te krijgen met EA, maar dat gaat lekker soepel NOT!!!! Wel apart dat men wel rap is als ik fifa coins koop of het nieuwe spel heb gepreorderd maar als ik dan wat heb alles ineens in slowmotion gaat....... 

Misschien is wat geld pompen in klantenservice?????

Bericht 1 van 3 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ban transfer markt fifa19

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Gr1mRe4per-fr010,

 

Als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt, dan kan je de sanctie laten onderzoeken door ons ToS team. Ze controleren dan of de sanctie terecht was, zo niet dan krijg je weer toegang tot de transfermarkt Standard smile

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Let er wel op dat veel mensen niet weten dat het overzetten van coins niet toegestaan is, zelfs niet wanneer je de beste bedoelingen hebt en bijvoorbeeld een vriend probeert te helpen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (200 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ban transfer markt fifa19

★★ Novice
@Gr1mRe4per-fr010 Ik heb exact hetzelfde...
Bericht 2 van 3 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban transfer markt fifa19

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Gr1mRe4per-fr010,

 

Als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt, dan kan je de sanctie laten onderzoeken door ons ToS team. Ze controleren dan of de sanctie terecht was, zo niet dan krijg je weer toegang tot de transfermarkt Standard smile

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Let er wel op dat veel mensen niet weten dat het overzetten van coins niet toegestaan is, zelfs niet wanneer je de beste bedoelingen hebt en bijvoorbeeld een vriend probeert te helpen. 

Jason.png
Bericht 3 van 3 (201 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help