Baby afgenomen

door josselienjssns
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Baby afgenomen

★★★ Newbie

Ik was zwanger en krijg mijn baby, 2 min later komt er te staan dat m'n baby honger heeft en ik snel moet zijn anders nemen ze hem af en nog geen 5 seconden later was mijn baby weg? ... Ik wil mijn baby terug :/ wat kan ik doen?

Bericht 1 van 5 (2.538 Weergaven)
0 Kudos

Re: Baby afgenomen

Champion
Jammer genoeg kan je daar niets meer aan doen @josselienjssns. Je baby is nu een NPC (Non Player Controlled) Sim geworden. Je kan het opnieuw proberen of een kind adopteren. Je kan ook via Creëer Een Sim een peuter aan je huishouden toevoegen. Scheelt zeker in (op)voed problemen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (2.517 Weergaven)
0 Kudos

Re: Baby afgenomen

★★★ Newbie

Jammer wel ! Heb ik gedaan, is gewoon super hard balen. Je ziet de kleine baby ook nogsteeds in de stamboom staan 😅

Bericht 3 van 5 (2.484 Weergaven)

Re: Baby afgenomen

★★★ Newbie

een nieuwe maken

Bericht 4 van 5 (784 Weergaven)
0 Kudos

Re: Baby afgenomen

Community Manager
Hey @BabsvLieshout,

Dit is een topic wat al een dikke twee jaar oud is, vandaar dat ik hem opslot doe. Mocht je hetzelfde probleem ervaren, raad ik je aan om een nieuw topic aan te maken. Dankjewel!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (749 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help