BF1 blijft hangen in opstartscherm

door dpfjigsaw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

BF1 blijft hangen in opstartscherm

★★★ Newbie

Mijne heren/ dames,

 

Mijn BF1 start op en geeft dan aan dat ik een interface moet uodaten, maar ik kan niets aanklikken. Ik heb origin al opnieuw geinstalleerd en BF1. kan nu dus niks spelen.....

Bericht 1 van 11 (2.130 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

EA SPORTS FC Team

Hey @dpfjigsaw,

 

Bedoel je de UI Update in het spel zelf? Normaal gesproken moet je even wachten waarna het spel vanzelf de update gaat downloaden en installeren. Als dit niet werkt, schakel dan tijdelijk jouw virusscanners en firewalls uit. 

Jason.png
Bericht 2 van 11 (2.121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem.

Gisteren BF1 gekocht en gespeeld. (op PC, meer dan voldoende geheugen, gamekaart)

Vandaag een update gehad. Daarna niet meer kunnen opstarten. De eerste melding die verschijnt is: Can not start JS bundle. Signature check for JS bundle failed.

Vervolgens: "You need to download and install this user interface updat to play online" met de optie UPDATE en NOT NOW.

Wanneer ik update kies gebeurd er NIETS.

Wanneer ik not now kies ga ik naar het startscherm waar ik overal de melding krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de EA servers.

 

Alle tips over falende verbindingen al geprobeerd: directe lijn modem, poorten open gezet, firewall uitgezet, schone start up, OUTrace enz enz. Niets helpt. Lijkt me ook logisch, want gisteren werkte alle nog wel. Ik denk dat er in de eerste update iets misgegaan is... maar wat nu???

 

 

Bericht 3 van 11 (2.027 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@lopijagamer Heb je al geprobeerd om het spel via Origin te repareren?

 

Ik denk dat het in dit geval niet zozeer aan de internet verbinding ligt. 

Jason.png
Bericht 4 van 11 (2.019 Weergaven)

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

★ Novice

@EA_Jasonschreef:

@lopijagamer Heb je al geprobeerd om het spel via Origin te repareren?

 

Ik denk dat het in dit geval niet zozeer aan de internet verbinding ligt. 


Ja, al 2x geprobeerd.

Bericht 5 van 11 (2.015 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

EA SPORTS FC Team

Leeg in dat geval de cache van Origin en voer een Schone Start van Windows uit. 

 

Vergeet niet om Origin en BF1 als administrator uit te voeren. 

Jason.png
Bericht 6 van 11 (2.011 Weergaven)

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

★ Novice

Hier is wat we tot nu toe geprobeerd hebben: (tijdens dit hele proces staat de firewall uit, en de ESET internetsecurity op gamer-modus. Ook staan in de router alle poorten open en heb ik een directe verbinding met de router)

Gisteren 3 kwartier met Customer experience aan de telefoon gezeten, geen resultaat. Daarna:

Gisteren BF1 én origin via Conf.scherm gedeïnstalleerd.

Vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Beide als administrator opgestart. Geen resultaat.

Vandaag: Cache geleegd, clean start-up windows, beide als admin opgestart. Geen resutaat.

Vandaag: Dragon Age: Inquisition (demo) gedownload en gespeeld. Geen probleem!?!

 

Nou vertel maar waarom de verbinding met de EA servers bij BF geblokt wordt, want daar lijkt het wel op. 

Ik ga nu maar weer bellen.

Bericht 7 van 11 (2.003 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

★★★ Apprentice

Probeer je eens via origin in-game uitschakelen. En opnieuw restart. 
Mvg Soldier365nl (Dice Friend)

Bericht 8 van 11 (1.951 Weergaven)

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

[ Bewerkt ]

Dag @dpfjigsaw en @lopijagamer

 

Hmm, geen probleem met server connection van origin uit. Rechtstreekse repair heeft ook geen zin.
Laat ons eens iets alternatiefs probreren wat misschien kan helpen (ik kan mij ergens herinneren dat ik dit probleem nog eens ooit ben tegengekomen, maar mijn brein vertoont soms kenmerken van gatenkaas de laatste tijd Oops) :

  1. Verwijder de map "Battlefield 1" in de map "documenten" (deze map vind je in je persoonlijke map)
  2. Repareer de game opnieuw vanuit origin.

Hopelijk werkt het. Laat maar in ieder geval iets weten, zelfs als het niet heeft gewerkt. We zoeken verder tot we het vinden Standard smile

Bericht 9 van 11 (1.940 Weergaven)

Re: BF1 blijft hangen in opstartscherm

★★★ Newbie

ik heb alles geprobeerd origin en bf1 opnieuw te installeren maar niets helpt.

sinds de update is het niet meer leuk om naar 1 map bf1 weer te moeten opstarten, je kan wachten tot je een ons weegt in een zwarte scherm met de laad icon.

dit doet bf1 niet ten goede , toe hij net uit kwam waren er ook ontzettend veel problemen en het lijkt dat het na de update weer van voor af aan gaat.

 

please doe er wat aan !

Bericht 10 van 11 (1.835 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help