BF V Crash Memory error

door Dark-twilight-NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

BF V Crash Memory error

★★★★★ Newbie

Heb BF V en is een mooi spel maar zeer onstabiel.. vreet al het geheugen op en crashed dan.met memory error

 

heb een RTX 20180 8 GB met i7 en 16GB ram zou toch voldoende moeten zijn om 'normaal' te kunnen spelen.

 

laatste NVIDIA drivers staan natuurlijk erop en heb geen andere apps of services draaien. DXDIAG bijgesloten.. (BF1 en anderen draaien prima)

 

Hoe zorg ik ervoor dat ik weer gewoon kan gamen, of komt er een fix tegen de geheugen honger van BFV

 

 

 

Bericht 1 van 5 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: BF V Crash Memory error

★★★★★ Newbie
dank voor jouw antwoord.. mijn CPU is inderdaad niet meer zo nieuw.. Heb nu de details van Ultra naar High gezet.. hiermee kan ik het wel spelen..

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (421 Weergaven)

Alle reacties

Re: BF V Crash Memory error

★ Apprentice
Sorry weet hier niet het fijne van maar heb je al geprobeert de game te herdownloaden?
Bericht 2 van 5 (445 Weergaven)

Re: BF V Crash Memory error

EA SPORTS FC Team

Heb nog even de CPU vergeleken en zo te zien is jouw CPU een bottleneck en voldoet niet aan de minimale eisen:

 

https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-6600K-vs-Intel-Core-i7-3770K/3503vs1317

 

https://www.ea.com/nl-nl/games/battlefield/battlefield-5/buy/pc-system-requirements

Jason.png
Bericht 3 van 5 (439 Weergaven)

Re: BF V Crash Memory error

★★★★★ Newbie
Yep .. had ik ook al gedaan
Bericht 4 van 5 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF V Crash Memory error

★★★★★ Newbie
dank voor jouw antwoord.. mijn CPU is inderdaad niet meer zo nieuw.. Heb nu de details van Ultra naar High gezet.. hiermee kan ik het wel spelen..
Bericht 5 van 5 (422 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help