BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

door Zaidore
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

★ Apprentice

@EA_Leeuw ik zit met smart te wachten op me nieuwe geheugen hahaha, ik ben hier nu al bijna 2 weken mee bezig, ben van een oud asus ddr3 moederbord met een i7 3770k nu naar dit over gegaan en is een heerlijke nieuwe ervaring, die 2 afgelopen weken zijn echt rot geweest om niet te kunnen gamen, dus zodra ik meer weet tag ik je en hopelijk is dit voor meer mensen de oplossing.

Bericht 11 van 16 (722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

Community Manager
@Zaidore, ik snap je frustratie goed hoor. Gisteren nog een build samengevoegd hier voor een vriend, t.w.v. een aantal maandsalarissen... Het is een dure, maar leuke, hobby. Maar als iets niet werkt zoals je had gehoopt, dan, tja... :/

Maar we wachten af! Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 16 (725 Weergaven)

Re: BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

★ Apprentice
@EA_Leeuw heeeey, nou het is de oplossing, de 2x8 staat niet in de QVL met een reden dus kennelijk, mormaal zeggen ze als die niet in de qvl staat kan het alsnog werken, maar met deze dus niet. heb inmiddels 2 hele potjes kunnen spelen zonder crash en tot nu toe geen gekke dingen gemerkt, dus als aanrader naar alles en iedereen, houd je aan de QVL. en @EA_Leeuw thnx voor de hulp
Bericht 13 van 16 (1.874 Weergaven)

Re: BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

Community Manager
Hey @Zaidore,

Goed om te lezen dat het is opgelost!!

Veel speel plezier!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 16 (701 Weergaven)

Re: BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

★★★ Newbie

ik heb het zelfde probleem als ik een game join en we spawen in het begin gaat die terug naar desktop geen error code heb alle stappen all gedaan na het contact met EA en niets will werken iemand een oplossing hier voor ik zouw graag willen spelen het gebeurd me allen in BF 2042

Bericht 15 van 16 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF 2042 Crash naar desktop, geen bericht of error.

Community Manager
Hey @psycho_ganja13, heb je dit probleem al lang? Of is het plots begonnen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 16 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help