Avatar

door Kiiayoko
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Avatar

★★★ Newbie

Ik probeer mijn profiel foto van origin te veranderen, ik wil het bewerken via EA.com , maar ik heb niks in mijn avatargalerij en als ik zelf 1 upload komt hij niet te voorschijn. 

Kan u me daarbij helpen?

Bericht 5 van 26 (2.516 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Avatar

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen, bedankt voor jullie meldingen.

 

UPDATE: Het probleem is opgelost. Het is nu weer mogelijk om een nieuwe profiel foto te kiezen!

 

 

We zijn op de hoogte van problemen met het aanpassen van profiel foto's op Origin. We werken hard aan een oplossing , wanneer ik meer informatie heb laat ik het jullie weten.

 

In de tussentijd heb ik alle topics hierover samengevoegd in één topic.

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 26 (2.872 Weergaven)

Alle reacties

profile picture origin doesnt change

★★ Novice

Hello,

 

Im trying to change my profile picture in origin. but when i change it on the EA site it does not save and it doesnt change on origin

Bericht 1 van 26 (2.539 Weergaven)

Re: profile picture origin doesnt change

★★ Pro

@DASBRRRRATWURST

 

Kun je het eens proberen Origin af te sluiten en via ea.com in te loggen en deze dan aan te passen op een andere internet browser? Maakt dat een verschil?

Bericht 2 van 26 (2.530 Weergaven)

Re: profile picture origin doesnt change

★★ Novice

Dat heb ik idd ook al geprobeert. Werkt ook niet, ik ben er inmiddels achter gekomen dat meer mensen het probleem hebben en dat het aan EA zelf ligt. Ze weten ervan en zijn druk bezig het optelossen, stond er?? Ik ga het van de week nog een keer proberen

Bericht 3 van 26 (2.527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: profile picture origin doesnt change

★★ Pro

@DASBRRRRATWURST

 

Goed om te weten! Nou heb je best  een vette icon maar kan snappen dat je liever zelf kiest Standard smile

Bericht 4 van 26 (2.521 Weergaven)

Re: profile picture origin doesnt change

★ Novice

Hey,

 

did you guys find a solution? Having the same problem. Tried 2 different browsers and it doesn't save my picture. 

 

Regards

Bericht 6 van 26 (2.512 Weergaven)

Re: Avatar

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen, bedankt voor jullie meldingen.

 

UPDATE: Het probleem is opgelost. Het is nu weer mogelijk om een nieuwe profiel foto te kiezen!

 

 

We zijn op de hoogte van problemen met het aanpassen van profiel foto's op Origin. We werken hard aan een oplossing , wanneer ik meer informatie heb laat ik het jullie weten.

 

In de tussentijd heb ik alle topics hierover samengevoegd in één topic.

 

Jason.png
Bericht 7 van 26 (2.873 Weergaven)

Re: Avatar

★★ Novice

Ik heb precies hetzelfde, anderen waarmee ik contact heb op Discord ook. Ik heb een andere browser geprobeert, een ander apparaat, en zelfs de cookies en cache van de browser gereset. Voor mij is het al ongeveer een week zo.

Bericht 8 van 26 (1.995 Weergaven)

Re: Avatar

EA SPORTS FC Team

Dat kan kloppen, ik heb meerdere spelers gezien met dit probleem en we zijn ermee bezig om dit op te lossen.

 

In de tussentijd heb ik nog mogelijk oplossing voor je:

 

Pas de taal op de Origin website aan naar het Engels in plaats van Nederlands: https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index?gameId=ebisu&locale=en_US

 

@Qi-Xevichr 

Jason.png
Bericht 9 van 26 (1.983 Weergaven)

Re: Avatar

★★ Novice

Fijn om te horen dat jullie ermee bezig zijn. Ik probeerde het via Microsoft Edge en toen deed hij het opeens 1 keertje, maar daarna ook niet meer.

Bericht 10 van 26 (1.976 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen