Auto's niet meer beschikbaar in shops.

door weedbreather
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Auto's niet meer beschikbaar in shops.

★★★★★ Novice

Ik heb alle missies gedaan en alle auto's waren beschikbaar in de shops.

Sinds een dag of drie kan ik alleen in de drag en race shops alle auto's vinden.

In de andere shops missen een verschillend aantal auto's vooral de hogere klassen.

Dit is zeer frustrerend.

Ik heb de game al compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd géén resultaat!

Bericht 1 van 12 (2.638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

EA SPORTS FC Team
Zoals in dit artikel staat, zijn niet alle auto's beschikbaar in elke winkel:

https://www.ea.com/games/need-for-speed/need-for-speed-payback/news/need-for-speed-payback-garages-d...

"Not all cars are available at all dealerships so be sure to keep checking back to see what’s on sale."
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 12 (3.051 Weergaven)

Alle reacties

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Het is nu echt niet leuk om nog te spelen ik wil nog een paar auto's kopen en upgraden tot max level voor multiplayer speedlists!

Bericht 2 van 12 (2.593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

EA SPORTS FC Team
Welke auto's kan je in welke winkels niet vinden?
Jason.png
Bericht 3 van 12 (2.587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

★★★★★ Novice
ik kan in offroad, drift en runner shops verschillende auto's niet vinden op 2 van de screenshots die ik boven heb geplaatst kan je het zien de screenshot van de race shop laat zien dat ik inderdaad alle auto's heb ontgrendeld!
Bericht 4 van 12 (2.583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

EA SPORTS FC Team
Probeer je een race auto te kopen in een off-road winkel? Of zijn de auto's compleet verdwenen uit het spel?
Jason.png
Bericht 5 van 12 (2.578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

★★★★★ Novice
in principe kan je in iedere shop dezelfde auto's kopen en afhankelijk van in welke shop je er 1 koopt wordt het een race, drift etc. auto.
Ik kon dus eerst alle modellen in iedere shop kopen nu niet meer een behoorlijk aantal zijn verdwenen uit de drift, offroad en runner shops.
Bericht 6 van 12 (2.576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

EA SPORTS FC Team
Zoals in dit artikel staat, zijn niet alle auto's beschikbaar in elke winkel:

https://www.ea.com/games/need-for-speed/need-for-speed-payback/news/need-for-speed-payback-garages-d...

"Not all cars are available at all dealerships so be sure to keep checking back to see what’s on sale."
Jason.png
Bericht 7 van 12 (3.052 Weergaven)

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Alle auto's waren ontgrendeld en beschikbaar in alle shops en sinds een paar dagen ineens niet daarbij zou het belachelijk zijn dat 2 shops alleen lagere klasse auto's zouden hebben.

Ook is de informatie waarnaar jij verwijst van vér voor de launch en klopt niet!

Bericht 8 van 12 (2.563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

EA SPORTS FC Team
Als je denkt dat je bepaalde auto's niet in het spel kunt kopen, laat mij dan weten welke auto's.

De informatie op de website is naar mijn weten correct.
Jason.png
Bericht 9 van 12 (2.559 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Auto's niet meer beschikbaar in shops.

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Het zijn teveel autos om op te noemen en ik heb al gezegd dat ik ze eerst wel in alle shops had en nu ineens niet meer!
Er is dus iets behoorlijk mis en het spel repareren of opnieuw installeren lost het niet op!
En de info waar je naar verwees klopt niet met de daadwerkelijke release van het spel.

Ik speel het spel al vanaf de pre-order start datum 7 november ik heb het spel al 100% uitgespeeld en ik heb dus alle auto's ontgrendeld ze waren allemaal beschikbaar in alle shops tot een paar dagen terug toen waren er ineens een heleboel verdwenen in de offroad en runner shops en in de drift shop een paar.

Daar het de hogere klassen auto's betreft kan ik nu dus niet meer genieten van mijn voortgang in het spel en online kan ik dan alleen maar verliezen met "het goekoopste autootje"

terwijl de rest met de topklasse meedoet snap je het probleem nu?

 

 

Bericht 10 van 12 (2.557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help