Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Apparaat geblokkeerd

door fcaaroui
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Apparaat geblokkeerd

★★★ Newbie

Ik kan geen ultimatum team spelen zou iemand mij kunnen helpen heb al contact opgenomen met EA hebben ze geen 24/7 nummer

Bericht 1 van 9 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Apparaat geblokkeerd

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heeft de vorige / oorspronkelijke eigenaar daardoor deze spelconsole verkocht, @fcaaroui. Je zal contact opnemen met deze vorige / oorspronkelijke eigenaar en probeer dan je geld terug te vragen.
Dan waren ook niet de standaardwaarden van deze spelconsole teruggezet door deze vorige / oorspronkelijke eigenaar.
Nederlandstalige helpdesk is gesloten en dus niet langer telefonisch bereikbaar. Weinig bedrijven zijn de hele dag en nacht geopend, als in het weekend.
Als je een schorsing of verbanning hebt gekregen, dan kan dit niet worden afgehandeld via de helpdesk als hier op het forum.
Lees dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts
Regels van FIFA, kan je hier vinden: https://help.ea.com/nl-nl/help/fifa/fifa-rules

Als je soms dan zo iets hebt gedaan, dan maak je het niet echt makkelijker om hier iets aan te doen, indien dat mogelijk is, @revolutionss198.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 9 van 9 (168 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager

Hey @fcaaroui ,

Ik heb jouw berichtje over gezet naar het Fifa 21 forum. 

Is dit probleem gerelateerd tot een ban of is het een andere foutmelding en heb je nooit kunnen spelen?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 9 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice
@EA_Neil bij mij staat er . console is gebant door valse claim .
Bericht 3 van 9 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik denk tot een ban mijn console is geblokkeerd maar heb zelf nog geen fifa 21 gespeeld

Bericht 4 van 9 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@fcaaroui

Heb je de console toevallig tweedehands aangeschaft?

@revolutionss198 

Wat bedoel je precies met valse claim? 

- EA_Nel

Neil.png
Bericht 5 van 9 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ja heb hem tweedehands gekocht fifa21 kan ik openen maar als ik op ultimatum team wil inloggen geeft hij aan dat dit apparaat is geblokkeerd

Bericht 6 van 9 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice
@EA_Neil nee deze was nieuw aangekocht
Bericht 7 van 9 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Apprentice

het is te hopen dat nog landen gaan volgen gelijk belgie en nederland . zoveel spelers geblokkeerd is echt niet meer normaal 

maar de echte proffesionals in hun vak die kunnen ze niet pakken of straffen

Bericht 8 van 9 (223 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heeft de vorige / oorspronkelijke eigenaar daardoor deze spelconsole verkocht, @fcaaroui. Je zal contact opnemen met deze vorige / oorspronkelijke eigenaar en probeer dan je geld terug te vragen.
Dan waren ook niet de standaardwaarden van deze spelconsole teruggezet door deze vorige / oorspronkelijke eigenaar.
Nederlandstalige helpdesk is gesloten en dus niet langer telefonisch bereikbaar. Weinig bedrijven zijn de hele dag en nacht geopend, als in het weekend.
Als je een schorsing of verbanning hebt gekregen, dan kan dit niet worden afgehandeld via de helpdesk als hier op het forum.
Lees dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts
Regels van FIFA, kan je hier vinden: https://help.ea.com/nl-nl/help/fifa/fifa-rules

Als je soms dan zo iets hebt gedaan, dan maak je het niet echt makkelijker om hier iets aan te doen, indien dat mogelijk is, @revolutionss198.

Groetjes.
Bericht 9 van 9 (169 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help