Re: Apex won't start after anticheat loading screen

door Mizoba-TBO
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Apex won't start after anticheat loading screen

★★ Novice

Zoals een aantal in dit forum, heb ik een probleem waarbij Apex niet opstart.
De EasyAntiCheat launcher komt op het scherm, balkje laadt volledig, en dan verdwijnt het weer, na een paar seconden kom ik terug in origin terecht.

Ik heb reeds geprobeerd om:

  • De game files te repareren
  • Het spel opnieuw te downloaden
  • Services uit te schakelen
  • Drivers te updaten
  • Easyanticheat service herinstalleren
  • Compatibiliteitsmodus inschakelen

Niets hiervan heeft geholpen. Het spel heeft goed gewerkt, en plots stopte dat, er was geen update, en ikzelf heb ook niets bewust geïnstalleerd op men pc.


DxDiag zit in de bijlage. Alvast bedankt!

Bericht 1 van 4 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: Apex won't start after anticheat loading screen

★★ Novice

Ik heb net het probleem opgelost door, ALLE directX en visual C++ versies weg te doen, en dan vervolgens enkel die te installeren dat in de apex installatiemap te vinden zijn.

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (607 Weergaven)

Alle reacties

Re: Apex won't start after anticheat loading screen

EA SPORTS FC Team

Ik heb hier nog wat tips voor je kunnen vinden op de site van easy anti cheat:

 

https://www.easy.ac/en-us/support/apexlegends/guides/installer/

 

Mocht het echt niet werken, dan kan je kun je nog een schone start van Windows uitvoeren. Dan start je alleen Origin en Apex op om te zien of dat werkt. Werkt dat wel, dan is er mogelijk een ander programma dat dit tegenwerkt. Je kunt jouw programma's een voor een opstarten om te zien welke het probleem veroorzaakt. 

 

Vergeet niet om de computer hierna normaal op te starten. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex won't start after anticheat loading screen

★★ Novice

Beide oplossingen had ik reeds online gevonden, heb ze toen correct uitgevoerd, en heeft niet geholpen.
Ik heb nogmaals deze procedure gevolgd, aan de hand van jouw links, zonder succes. Zelfs met een schone start, en alles uitgeschakeld, gebeurt nog steeds hetzelfde.

Online las ik dat het misschien kan te maken hebben met incompatibele versies van Visual C++ / direct X. Ook de foutieve versies deïnstalleren heeft dit probleem niet opgelost.

 

Alvast bedankt voor uw hulp!

 

Bericht 3 van 4 (609 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Apex won't start after anticheat loading screen

★★ Novice

Ik heb net het probleem opgelost door, ALLE directX en visual C++ versies weg te doen, en dan vervolgens enkel die te installeren dat in de apex installatiemap te vinden zijn.

Bericht 4 van 4 (608 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help