Apex Legends start niet voorbij Easy Anti Cheat loading screen

door RoenzNL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Apex Legends start niet voorbij Easy Anti Cheat loading screen

★★★★★ Newbie

Wanneer ik Apex opstart dan kom ik tot de Easy Anti Cheat loading screen, daarna wordt ik terug gezet naar het origins scherm van waar ik het spel heb opgestart. Nou heb ik al gezien dat er een hoop mensen zijn die dit probleem hadden en zij kregen allemaal een half slachtig antwoord. Ik heb ook enkele van deze zo genaamde oplossingen geprobeerd maar ze werken niet voor mij. Daarom vroeg ik mij af of iemand hier mij wel kan helpen zodat ik het spel met mijn maten kan spelen.

Bericht 1 van 2 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Apex Legends start niet voorbij Easy Anti Cheat loading screen

Dag @RoenzNL 

 

Ik krijg soms een gelijkaardige foutmelding van een ander anti cheat programma "punkbuster" op BF 4. Blijkbaar bestaat er voor Apex een gelijkaardige work around. Gewoon even het Easy Anti Cheat programma herinstalleren. De instructies om dit te doen vind je hier.

Laat maar iets weten of het al dan niet gelukt is.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (465 Weergaven)

Alle reacties

Re: Apex Legends start niet voorbij Easy Anti Cheat loading screen

Dag @RoenzNL 

 

Ik krijg soms een gelijkaardige foutmelding van een ander anti cheat programma "punkbuster" op BF 4. Blijkbaar bestaat er voor Apex een gelijkaardige work around. Gewoon even het Easy Anti Cheat programma herinstalleren. De instructies om dit te doen vind je hier.

Laat maar iets weten of het al dan niet gelukt is.

Bericht 2 van 2 (466 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help