Apex Legends randomly freezing and disconnecting

door klientie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Apex Legends randomly freezing and disconnecting

★ Novice

Zoals veel mensen heb ik ook last van random 'freezes' van ongeveer 10 seconden, waarna ik vervolgens gedisconnect wordt. Dit gebeurt met enige regelmaat en bijna standaard na elke game. Ook in het menu gebeurt dit veel. Ik heb Origin en Apex Legends beide een keer opnieuw geïnstalleerd, ze allebei 'adminrechten' gegeven en heb mijn poorten gecontroleerd. Alles wat EA aangeeft om dit mogelijk op te lossen, heb ik gedaan. Heeft iemand anders nog opties?

 

Mijn DxDiag resultaten zijn toegevoegd als bijlage

 

Bericht 1 van 8 (1.383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

EA SPORTS FC Team

Hey @klientie,

 

Zo te zien heb je een AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor (6 CPUs), ~3.5GHz.

 

We zien dat meerdere spelers met een AMD FX6XXX dit soort problemen hebben en we zijn dit aan het onderzoeken. Er zijn welk enkele mensen op het forum die een mogelijke oplossing hebben gevonden, maar ik zou deze stappen niet uitvoeren tenzij je weet wat je aan het doen bent.

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/AMD-FX-6xxxx-Crash-and-Disconnect-SOLVED/m-p/7456898/high...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (1.321 Weergaven)

Alle reacties

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

EA SPORTS FC Team

Hey @klientie,

 

Zo te zien heb je een AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor (6 CPUs), ~3.5GHz.

 

We zien dat meerdere spelers met een AMD FX6XXX dit soort problemen hebben en we zijn dit aan het onderzoeken. Er zijn welk enkele mensen op het forum die een mogelijke oplossing hebben gevonden, maar ik zou deze stappen niet uitvoeren tenzij je weet wat je aan het doen bent.

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/AMD-FX-6xxxx-Crash-and-Disconnect-SOLVED/m-p/7456898/high...

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.322 Weergaven)

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

★ Novice
Jason,

ik heb de oplossing uitgevoerd zoals je die stuurde via het linkje. Het beperken van de processorkernen van 6 naar 4 werkt inderdaad wel deels. Het disconnecten gebeurt minder maar helaas af en toe nog wel. Als bijeffect heeft het beperken van de processorkracht dat het aantal FPS in-game nogal omlaag geschoten zijn. Toch bedankt voor je reactie, weet je toevallig ook wanneer de update uitkomt waarin dit wordt opgelost?
Bericht 3 van 8 (1.306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

EA SPORTS FC Team

Dat kan inderdaad een effect zijn aangezien je jouw processor limiteert. 

 

Ik heb nog geen informatie over wanneer dit opgelost gaat worden, maar we zijn hard bezig om problemen op te lossen mbt crashes en disconnects. 

Jason.png
Bericht 4 van 8 (1.304 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

★★★ Newbie

Ik heb een AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor 3,3GHz en heb dezelfde problemen. 

Bericht 5 van 8 (1.196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

EA SPORTS FC Team

@stephendrop Check dan even de bekende problemen in Apex.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Apex-Legends-Bekende-problemen/m-p/7522241#M116

 

Mensen hebben succes gehad met het limiteren van de processors, maar ik kan niet aanraden dat je dit doet. Mocht je wat verkeerds doen, dan is het compleet op eigen risico. 

Jason.png
Bericht 6 van 8 (1.191 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

★★★ Newbie

Hebben jullie al een idee wanneer er een fix voor dit probleem? 

Bericht 7 van 8 (1.149 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends randomly freezing and disconnecting

EA SPORTS FC Team

Ik durf het niet te zeggen of deze processors in de toekomst ondersteund worden of niet. Maar houd het Twitter kanaal goed in de gaten voor updates en nieuws Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 8 (1.145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help