Apex Legends not starting

door yutatil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Apex Legends not starting

★★★ Newbie

Jullie support is ZOOOOOO slecht.. "Je videokaart is niet goed genoeg" krijg ik ook te horen (je mag raden en nee het is geen Intel)

Bericht 11 van 14 (813 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends not starting

EA SPORTS FC Team

Aan de specs zou het niet moeten liggen @MisterManders 

 

Heb je al geprobeerd om eens naar jouw MsInfo32 te kijken om te zien wat de oorzaak is van de crash? Soms wordt dit veroorzaakt door andere programma's die open staan.

 

Je kunt een Schone Start van Windows uitvoeren en alleen Origin en Apex opstarten om te zien of dat werkt. Daarna start je jouw programma's een voor een op om te zien welke het probleem veroorzaakt. Vergeet niet om Windows hierna normaal op te laten starten. 

 

Soms helpt het ook om een nieuw Admin account aan te maken op Windows en het daarmee te proberen.

 

Update ook de drivers voor jouw videokaart mits het mogelijk is. 

Jason.png
Bericht 12 van 14 (805 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends not starting

★★★ Newbie

Mijn apex doet het ook niet, hij blijft hangen op het laadscherm en daarna krijg ik een melding en sluit hij apex af. Vanmmiddag deed hij het nog

 

in de bijlage mijn dxdiag

Bericht 13 van 14 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends not starting

EA SPORTS FC Team

Hey @Florro-Torro,

 

Jouw PC voldoet niet aan de minimale systeemvereisten die nodig zijn voor Apex Legends. 

 

Wat is er veranderd sinds de laatste keer dat je Apex hebt kunnen spelen en nu?

Jason.png
Bericht 14 van 14 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help