Anthem van UK bestellen

door exezbradley
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Anthem van UK bestellen

★★★ Newbie

Ik wil Anthem - Legion of Dawn-edition kopen voor de PS4 van amazon UK (steelbook edition). In het hoesje zit echter een code die ik moet activeren op mijn PSN-account. Ik heb een Nederlands PSN-account, dus kan ik de code (UK) op mijn Nederlandse PSN-account activeren?

Bericht 1 van 2 (208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Anthem van UK bestellen

EA SPORTS FC Team

Hey @exezbradley,,

 

Dat is een zeer goede vraag, ik weet wel dat wanneer je een spel hebt van een ander regio, bijvoorbeeld FIFA 19 uit de VS, en je DLC wilt aanschaffen of een code gebruikt uit de EU, dat het dan niet wilt werken. Codes voor een volledig spel werken normaal gesproken wel, zo heb ik vaak genoeg EU codes gegeven aan vrienden in Australië Standard smile

 

Aangezien alles nu uit dezelfde regio komt, maar wel uit een ander land, denk ik dat het kan gaan werken. Wat je beter kunt doen is dit even navragen bij PlayStation aangezien ze waarschijnlijk veel meet af weten van hun eigen systemen en de regio's. 

 

Mocht je een antwoord van de krijgen, deel het dan ook even hier. Ik ben namelijk wel benieuwd Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (198 Weergaven)

Alle reacties

Re: Anthem van UK bestellen

EA SPORTS FC Team

Hey @exezbradley,,

 

Dat is een zeer goede vraag, ik weet wel dat wanneer je een spel hebt van een ander regio, bijvoorbeeld FIFA 19 uit de VS, en je DLC wilt aanschaffen of een code gebruikt uit de EU, dat het dan niet wilt werken. Codes voor een volledig spel werken normaal gesproken wel, zo heb ik vaak genoeg EU codes gegeven aan vrienden in Australië Standard smile

 

Aangezien alles nu uit dezelfde regio komt, maar wel uit een ander land, denk ik dat het kan gaan werken. Wat je beter kunt doen is dit even navragen bij PlayStation aangezien ze waarschijnlijk veel meet af weten van hun eigen systemen en de regio's. 

 

Mocht je een antwoord van de krijgen, deel het dan ook even hier. Ik ben namelijk wel benieuwd Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (199 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help