Re: Anthem kan niet downloaden

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Anthem kan niet downloaden

★★★ Newbie

Ik heb EA-play genomen, ik wilde graag Anthem spelen. Maar zodra ik probeer de game te downloaden gebeurt er helemaal niks... Andere games downloaden wel. Ik heb de Origin-client al opnieuw geïnstalleerd.

 

Ik heb een vermoeden waardoor het komt, de PTS van Anthem staat namelijk nog in mijn game-library (ik kan deze niet verwijderen) en ik denk dat de Origin-client daar problemen door heeft.

 

Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 2 (171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Anthem kan niet downloaden

Community Manager (retired)

Hey @Mercules1431 ,

 

Mocht dit inderdaad komen hierdoor wil ik je vragen even contact op te zoeken met de helpdesk om te zien of ze deze voor je uit kunnen zetten. 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help