Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

★★ Novice

Hi @Trismagistos ! Zo ziet mijn saves map eruit. Kan ik dezelfde stappen volgen als @Fitvermet?

Bericht 21 van 26 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

[ Bewerkt ]
Champion

@LinLin1804  Oef! dat is een hele zware sneeuwbui in jouw save. Als je de stappen volgt, je hebt een Windows 10 besturingsprogramma en dus geen Legacy Editie van de Sims 4 zit je heel veilig als je de twee eerste saves: Slot_00000002.save en Slot_00000002.save.ver0 elders stalt voor eventuele latere reparatie en je opent of via het opgeslagen spel van 9-11-2020 17:47 of via de methode spel laden. En voert gelijk de actie uit die je hebt kunnen lezen in de pagina van Crinrict dan zit je redelijk veilig.

 

Hopelijk ben je op tijd om het opblazen van de Saves tegen te gaan. Succes en als het goed komt...

 

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 22 van 26 (441 Weergaven)

Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

★★ Novice

@Trismagistos  JE BENT GEWELDIG. Bedankt!

Bericht 23 van 26 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

Champion
@LinLin1804 Alle kredieten ook vooral voor Crinrict. Ik zal het doorgeven!
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 24 van 26 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

★★★ Newbie

Sinds een korte tijd heb ik ook last van het continu vastlopen van mijn game en het oneindig laden. Iedere paar seconden loopt hij eigenlijk wel vast. Kan ik nergens op klikken of blijft de tijd stil staan. Zou je mij kunnen helpen? Bijgevoegd een foto van hoe mijn saves map eruit ziet. 

Bericht 25 van 26 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als je merkt dat je spel bevriest na een paar minuten!

[ Bewerkt ]
Champion

@Mercedes3dijk Zo te zien heb je zeker last van het 'Vadertje-Winter-probleem'. Twee van jouw save bestanden zijn besmet en zijn er door 'opgeblazen'. 

Verwijder in ieder geval de bestanden Slot_00000005.save en Slot_00000005.save.ver0 (Ik denk dat deze bestanden waarschijnlijk niet meer te redden zijn -opslaan in afwachting van een oplossing heeft waarschijnlijk ook niet heel veel zin) 

Je kan de Sims daarna opnieuw opstarten en kiezen om je spel te starten met het opslagbestand. Kies dan niet voor de grote pijl maar voor de optie bestand laden en voor het floppydisk icoontje links.

 

Het is moeilijk uit jouw saves af te lezen of je het probleem al had op 27-11 0m 13:51 maar hopelijk kan je je spel herstellen vanaf dat moment. Kies dan voor de optie om dat opslag bestand te herstellen.

 

Je kan dat ook met de rechter muisknop aanklikken vanuit de map Saves en dan kiezen voor 'openen met' (Zorg ervoor dat je het vinkje uitzet) Kies voor de optie 'meer apps' en scroll helemaal naar beneden totdat je de optie vindt 'een andere app vinden op deze pc' klik die aan en zoek naar \Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin klik daar op TS4_x64. Daarmee start je de save met de Sims 4.

 

Dan is het heel belangrijk dat je in alle werelden (mappen) en alle families die je speelt het winterfeest in de kalender uitschakelt. Als je dat al aan het spelen bent verwijder dan zeker de komst van vader winter (Clement Vorst of Frost) 

 

Als je daarna nog last hebt van het opblazen van je Saves. dan heb je een van de andere problemen en daar is een andere oplossing voor. Laat dat dan ajb ook even weten.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 26 van 26 (680 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help