Re: Als ik naar Bouwen ga, hangt 'ie vast.

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Als ik naar Bouwen ga, hangt 'ie vast.

★★★ Newbie

Hoi!

Als ik naar Bouwen ga, hangt de game vast en kan ik helemaal niks behalve de game afsluiten. Wat moet ik hier tegen doen?

Bericht 1 van 4 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als ik naar Bouwen ga, hangt 'ie vast.

★★★★★ Expert
Om mee te starten, dien je alle aangepaste inhoud te verwijderen, mocht je die gebruiken, @Daniel_B2208.


De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen
Vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees dit helpartikel hoe je dat kan doen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Aansluitend ga je De Sims 4 repareren. In de spelbibliotheek van de Origin cliënt, rechtsklik op de speltegel en dan de optie "Repareren" kiezen.
Wacht totdat het reparatieproces is voltooid.
Dan zul je moeten gaan testen of het probleem inderdaad is opgelost.


Het is mogelijk dat je software hebt openstaan, die de juiste werking van De Sims 4 verhinderd. Je dient deze volledig hebben afgesloten.

Vermeld je DxDiag informatie bij je reactie.
https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (689 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als ik naar Bouwen ga, hangt 'ie vast.

Champion

@Daniel_B2208 Als je spel vastloopt in de bouwmodus is dat meestal een teken dat het RAM geheugen van je computer het niet allemaal aankan.
Er staan vaak heel veel items in de bouwmodus en voor al die onderdelen moet je pc een postzegel plaatje aanmaken.

Controleer eens of je pc nog voldoet aan de systeemeisen voor de Sims 4 en houdt er rekening mee dat als je meer uitbreidingspakketten hebt je computer ook meer moet aankunnen dat de minimale systeemvereisten.

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

 

Als je computer meer dan alleen aan de systeemeisen voldoet kan je overwegen om in de bouwmodus te kiezen om maar een paar uitbreidingspakketten te openen. (Zie de bijgevoegde foto.) Die keuze kan je maken aan de rechterkant. Je loopt dan jammer genoeg nog wel het risico dat je spel vastloopt.

Desktop Screenshot bouwmodus packs.png

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (674 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als ik naar Bouwen ga, hangt 'ie vast.

★★★★★ Expert
Kunnen we aannemen dat jouw probleem is verholpen, @Daniel_B2208?
Bericht 4 van 4 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help