Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

door blastboy63
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

★★★ Newbie

Als ik niks in de Sims (4) heb gedaan of gespeeld dan sla ik ook niet op want er is niks verandert, dus dan sluit ik af zonder opslaan, en als ik dan terug kom ik alles weg. Ik wil graag weten hoe ik alles weer terug krijg want ik heb veel werk besteed aan mijn Sims, builds en stories. En ook hoe ik het misschien kan fixen.

Bericht 1 van 6 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

Champion
@blastboy63 Op zich is het heel vreemd dat je dan alles kwijtraakt. Mijn advies is toch opslaan als je afsluit. Voor het spel wat je wilt terughalen kan je kijken naar de opgeslagen spellen (de saves) Om die te openen kan je in het startscherm door te kiezen voor Spel laden de onderste button onder de driehoek.
Hopelijk kan je je spel daarmee nog terughalen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (356 Weergaven)

Alle reacties

Re: Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

Champion
@blastboy63 Op zich is het heel vreemd dat je dan alles kwijtraakt. Mijn advies is toch opslaan als je afsluit. Voor het spel wat je wilt terughalen kan je kijken naar de opgeslagen spellen (de saves) Om die te openen kan je in het startscherm door te kiezen voor Spel laden de onderste button onder de driehoek.
Hopelijk kan je je spel daarmee nog terughalen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (357 Weergaven)

Re: Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

★★★ Newbie
@Trismagistos Dankjewel voor je antwoord. Ik heb geprobeerd, maar alle saves zijn weg (ik zie alleen nog maar 1 die ik heb gesaved van vandaag, daar staat dus niks op). Kan ik die ergens terug vinden of zijn die dan voor atijd weg?!
Bericht 3 van 6 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

Champion
@blastboy63 Je zou voor de zekerheid nog eens kunnen kijken in de map:'\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves' of je daar nog saves aantreft. Anders vrees ik dat je je spelvoortgang toch echt kwijt bent.
Heel vervelend. Mijn advies is ook als je niets verandert, sla je spel regelmatig op.
Soms als je lang speelt of veel verandert, gebruik je ook veel RAM (intern) geheugen als dat vol is dumpt je computer dat. Daarmee wordt het voor je spel nagenoeg onbruikbaar.
Heel veel sterkte met het opnieuw ontwikkelen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (334 Weergaven)

Re: Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

★★★ Newbie
@Trismagistos Gelukkig stonden ze nog in de file. Het is uiteindelijk gelukt. Dankjewel voor je hulp. Standard smile
Bericht 5 van 6 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Als ik mijn game niet opsla en afsluit is alles weg!

Champion
@blastboy63 Graag gedaan en veel speelplezier. Kan je gelijk even aangeven dat je probleem is opgelost dan kan dit worden afgesloten. Alvast bedankt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help