Re: Alle aankopen kwijt

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Alle aankopen kwijt

★★ Novice

Na het samenvoegen van een oud Origin account met mijn meest recente account is er het volgende gedaan. Nieuw account waar Sims 4 met expansions en accessoires pakketten overgezet naar oud account daarna mailadres gewijzigd naar nieuwe e-mail adres. In dit verhaal ben ik dus alle expansions kwijtgeraakt van de Sims 4. Iemand hier de oplossing want ik heb de live chat 3 keer gesproken maar daar lijkt nu een blokkering op te zitten...

Bericht 1 van 7 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Alle aankopen kwijt

EA SPORTS FC Team

Hey @corneMusic,

 

Dat zal ook niet moeten gebeuren met het overzetten van spellen en uitbreidingen, het is tenslotte overzetten en niet verwijderen Wink

 

Staan jouw uitbreidingen ook niet op het andere account?

 

Kan je de uitbreidingen nog niet vinden, dan raad ik je aan om direct contact op te nemen met onze helpdesk en het daar eens aan te kaarten, het kan niet zomaar zijn dat de uitbreidingen verdwenen zijn en ze kunnen je helpen om dit op te lossen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 7 (577 Weergaven)

Alle reacties

Re: Alle aankopen kwijt

★★★★★ Expert
Dat is een risico bij het samenvoegen van meerdere EA / Origin accounts, @cornemusic. Hebben ze dat niet verteld, toen je contact hiervoor met de helpdesk had opgenomen en bleek dat het samenvoegen mogelijk is? Was er soms nog een andere optie beschikbaar?


Contact opnemen met de helpdesk gaat via de Engelstalige chat.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/ toe.
Vervolgens dan jouw regio op "United States" instellen en alle gegevens invullen.
De chat in het Engels beginnen

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (643 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle aankopen kwijt

★★ Novice

Er is mij verteld dat opgeslagen spellen verloren zouden kunnen gaan maar niet dat er complete games verloren kunnen gaan. Als ik zou weten dat ik rond de 4 à 500 euro aan spellen zou kunnen verliezen dan had ik het niet gedaan, uiteraard... 

Bericht 3 van 7 (636 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle aankopen kwijt

EA SPORTS FC Team

Hey @corneMusic,

 

Dat zal ook niet moeten gebeuren met het overzetten van spellen en uitbreidingen, het is tenslotte overzetten en niet verwijderen Wink

 

Staan jouw uitbreidingen ook niet op het andere account?

 

Kan je de uitbreidingen nog niet vinden, dan raad ik je aan om direct contact op te nemen met onze helpdesk en het daar eens aan te kaarten, het kan niet zomaar zijn dat de uitbreidingen verdwenen zijn en ze kunnen je helpen om dit op te lossen.

Jason.png
Bericht 4 van 7 (578 Weergaven)

Re: Alle aankopen kwijt

★★ Novice

Het had wat voeten in de aarde maar inmiddels is alles weer terecht. Na 4 keer chat, 3 x mail is alles weer teruggezet op het account en valt er weer te spelen.

 

Blij dat het uiteindelijk gelukt is!

Bericht 5 van 7 (570 Weergaven)

Re: Alle aankopen kwijt

EA SPORTS FC Team

Gelukkig maar, als het nog niet opgelost was dan ging ik ermee aan de slag voor je.

Jason.png
Bericht 6 van 7 (534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle aankopen kwijt

★★ Novice
@EA_Jason In ieder geval bedankt, het is gelukkig weer spelen als vanounds!👍
Bericht 7 van 7 (527 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help