Al mijn icoontjes zijn verplaatst

door AxlVL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Al mijn icoontjes zijn verplaatst

★ Novice

Dus gisteren heb ik de sims 4 geupdate en vandaag gespeeld.Nou ja proberen spelen al mijn icoontjes zijn verplaatst .
De kalender staat waar je mobiel hoort te zijn en ijn tijd en telefoon is groen.Het ligt niet aan mods want ik gebruik geen.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 7 (584 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Al mijn icoontjes zijn verplaatst

Champion
@AxlVL Zou je eens een screenshot willen maken en bijvoegen? Dan kunnen we zien wat er precies aan de hand is.
Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (573 Weergaven)

Alle reacties

Re: Al mijn icoontjes zijn verplaatst

Champion
@AxlVL Zou je eens een screenshot willen maken en bijvoegen? Dan kunnen we zien wat er precies aan de hand is.
Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (574 Weergaven)

Re: Al mijn icoontjes zijn verplaatst

★★★★★ Expert
Hallo @AxlVL,

Heb je de basisstappen gedaan, om te zien of het daarmee wordt opgelost?:
Voordat je hiermee begint, dienen De Sims 4, de Origin cliënt en alle andere spellen van Origin helemaal zijn afgesloten.
Map van De Sims 4 hernoemen. Deze zal standaard in je "Documenten\Electronic Arts\" staan.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens ga je De Sims 4 repareren. Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en kies dan de "Repareren" optie.
Hierna nagaan of De Sims 4 ook is bijgewerkt.
Start De Sims 4 schoon en ga testen met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of de problemen zijn opgelost.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 3 van 7 (571 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Sims 4 spel werkt niet meer goed na update

★★★ Newbie

Mijn Sims 4 spel werkt niet meer goed sinds de laatste update (3 september 2020). De prentjes van verschillende dingen zijn verwisseld bv.: het prentje van telefoon is verwisseld met het prentje van centreren op naar huidige kavel enzovoort. Als ik bijvoorbeeld op 'bed toewijzen aan' klik glitcht mijn spel helemaal en zie ik allerlei rare vormen.  Ik heb wel heel veel downloadbare content en mods. Kan het daar aan liggen of is het iets anders? Ik zou het graag willen weten want momenteel kan ik alleen nog maar bouwen zonder problemen. Wat kan ik hier aan doen?

Bericht 4 van 7 (595 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 spel werkt niet meer goed na update

★★★★★ Expert
Hallo @loliiiiiivia,

Aangepaste inhoud staat bekend om problemen te geven bij het starten als tijdens het spelen van De Sims 4.

Had je de Origin cliënt en alle Origin spellen wel helemaal afgesloten?
Verwijder als eerste alle aangepaste inhoud ("modificaties").
Ook kan je de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Hierna kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken. Daarvoor bestaat er dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens De Sims 4 gaan repareren via de Origin cliënt. Rechtsklik in de spelbibliotheek op de speltegel van De Sims 4 en dan kies je de "Repareren" optie.
Nadat het reparatieproces voltooid is, controleer je ook nog even of De Sims 4 wel is bijgewerkt.
Dan kan je De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuw gemaakte Sim / huishouden, of je problemen zijn verholpen.

Mochten er nog problemen zijn:
Zorg ervoor dat je alle onnodige openstaande (achtergrond)programma's afgesloten zijn. Dus ook programma's die lagen gebruiken en je beveiligingssoftware.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Wijzig de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste mogelijke stand.
De Sims 4 starten via de Origin cliënt. Start de Origin cliënt als Administrator.
Misschien dien je eerst nog de stuurprogramma's van je computer bij te werken. Met name die van je videokaart, om mee te beginnen. Aansluitend ook je computer je herstarten nadat een installatie voltooid is.
Worden er nog updates vermeld bij de Windows Update voor Windows 10? Download en installeer ze allemaal, inclusief de optionele updates. Zo nodig de computer herstarten en deze stappen herhalen.
Lees dit helpartikel over hoe je de "Origin In-Game" als de "FPS-teller" kan uitschakelen: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-use-origin-in-game/

Hoe je de gegevens voor een DxDiag informatie gaat verzamelen: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Bewaar deze gegevens als een tekstbestand. Dit tekstbestand kan je weer als een bijlage toevoegen bij je reactie. Doe dit zeker als er nog steeds problemen zijn.
De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements Voor de aanvullende inhoud gelden weer andere systeemeisen.


Groetjes.
Bericht 5 van 7 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 spel werkt niet meer goed na update

[ Bewerkt ]
Champion

@loliiiiiiviaIk denk dat de modificaties die je gebruikt de oorzaak zijn van de verwisselingen en de glitches. Mijn advies is om allereerst op zoek te gaan naar updates voor al je modificaties. Hoe meer je er daarvan hebt hoe langer het zal duren maar dat is 'de prijs' die je betaalt om met aangepaste inhoud te spelen.
Aan de 4 kolommen in CES te zien gebruik je de UI cheats modificatie. Daarvan zijn er inmiddels wel al updates te vinden. Voor de overige verwijs ik je naar de websites van de makers. Volg de aanwijzingen op die je van hen krijgt

Als je daarna nog last hebt van glitches of andere problemen dan moet je al je modificaties testen via de bekende 50/50 methode.
Hoe meer modificaties je hebt hoe langer dat zal duren.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 spel werkt niet meer goed na update

★★★★★ Expert
Het is bekend dat het gebruik aangepaste inhoud problemen geeft. Zeker nadat een nieuwe update en/of uitbreiding is geïnstalleerd. Alle aangepaste inhoud dient van te voren zijn verwijderen. Hierna het spel repareren. Stuk voor stuk de aangepaste inhoud testen is beter. Het ene deel of andere deel, of zelfde beide delen kunnen de boosdoeners bevatten.
Bericht 7 van 7 (514 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help