Al een aantal weken geen FUT?

door frank5275
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Al een aantal weken geen FUT?

★ Novice

Hi all, 

 

Een week of 4 geleden speelde ik nog zonder problemen online FUT tegen anderen. Vanuit het niets kon hij geen tegenstanders meer vinden. Ik heb daadwerkelijk alles geprobeerd om te probleem te fixen (NAT type wijzigen etc). Afgelopen week zelfs nog een uur met Ziggo aan de lijn gehangen maar het probleem is niet opgelost. Sommigen van jullie worden/werden er tijdens wedstrijden wel eens uitgegooid maar zover ben ik nooit gekomen. Battlefield daarentegen werkt zonder problemen.

 

EA wat is hier in godsnaam aan de hand?!

Bericht 1 van 4 (210 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Al een aantal weken geen FUT?

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ik heb zo het gevoel dat jouw account dan een beetje stuk is of dat er iets aan de hand is met de instellingen.

 

Probeer het volgende eens:

 

  • Verwijder Persoonlijke Instellingen 1 via Aanpassen > Profiel > Verwijderen
  • Maak een nieuwe selectie aan met spelers die je nog niet eerder hebt gebruikt in een selectie en verwijder de oude selectie. Speel hierna 1 volledige wedstrijd uit en probeer het nogmaals.
  • Controleer de matchmaking instellingen
  • Probeer eens in FIFA 16/17/18 in te loggen om te zien of dat werkt

Lukt het niet, dan ben ik bang dat het aan jouw account ligt en dat je contact op moet nemen met de helpdesk om dit te verhelpen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (125 Weergaven)

Alle reacties

Re: Al een aantal weken geen FUT?

EA SPORTS FC Team

Hi @frank5275,

 

Kan je het voor mij dan eens met een ander account op dezelfde console willen proberen? Zo kunnen we zien of het een account probleem is of dat het probleem ergens anders ligt.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Al een aantal weken geen FUT?

★ Novice

Hi Jason,

 

Had ook al even contact met de helpdesk maar dit is inderdaad het probleem. Kan met een ander account wel gewoon tegenstanders vinden op mijn eigen console. Wat nu te doen?

 

Groet Frank

Bericht 3 van 4 (140 Weergaven)

Re: Al een aantal weken geen FUT?

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ik heb zo het gevoel dat jouw account dan een beetje stuk is of dat er iets aan de hand is met de instellingen.

 

Probeer het volgende eens:

 

  • Verwijder Persoonlijke Instellingen 1 via Aanpassen > Profiel > Verwijderen
  • Maak een nieuwe selectie aan met spelers die je nog niet eerder hebt gebruikt in een selectie en verwijder de oude selectie. Speel hierna 1 volledige wedstrijd uit en probeer het nogmaals.
  • Controleer de matchmaking instellingen
  • Probeer eens in FIFA 16/17/18 in te loggen om te zien of dat werkt

Lukt het niet, dan ben ik bang dat het aan jouw account ligt en dat je contact op moet nemen met de helpdesk om dit te verhelpen. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (126 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help