Re: Ads lopen vast, volledig bedrag niet betaald

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ads lopen vast, volledig bedrag niet betaald

★★★ Newbie
Ik heb nu meerdere malen gehad dat als mijn sim heeft gewerkt en ik de advertentie bekijk om extra's te krijgen, de ad vast loopt waardoor mijn sim helemaal niks uitgekeerd krijgt! Zonde tijd en geld.
Bericht 1 van 4 (419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ads lopen vast, volledig bedrag niet betaald

★★★ Newbie
Hartelijk dank voor je reactie Jason. Ik houd het vanaf nu in de gaten, maar heb ook net de update geïnstalleerd. Mocht ik vrijdag nog niks hebben laten weten dan kan deze topic gesloten worden.

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (526 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ads lopen vast, volledig bedrag niet betaald

EA SPORTS FC Team

Het kan zo zijn dat de beloningen wel toegekend worden, maar dat je niet de animatie te zien krijgt ervoor.

 

Zou je het voor mij willen testen door de ervaringspunten te noteren die je voor het werken hebt en hoeveel je erna hebt? Op deze manier zijn we er zeker van.

 

Een andere oplossing is om het spel en de telefoon volledig af te sluiten en opnieuw op te starten. Je kunt ook het spel opnieuw installeren, zorg er wel voor dat je het spel gelinkt hebt aan jouw facebook/game center/google play account voordat je dit doen zodat jouw vooruitgang bewaard wordt!

Jason.png
Bericht 2 van 4 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ads lopen vast, volledig bedrag niet betaald

★★★ Newbie
Hartelijk dank voor je reactie Jason. Ik houd het vanaf nu in de gaten, maar heb ook net de update geïnstalleerd. Mocht ik vrijdag nog niks hebben laten weten dan kan deze topic gesloten worden.
Bericht 3 van 4 (527 Weergaven)

Re: Ads lopen vast, volledig bedrag niet betaald

EA SPORTS FC Team

Met de update waren er wel meerdere bugs opgelost, volgens mij ook een paar met de carrière. 

 

Laat even weten of het werkt na de update (korte dienst draaien en kijk of je een ad krijgt).

Jason.png
Bericht 4 van 4 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help